tamper-balfour beattyGrupul de infrastructură Balfour Beatty a primit un contract în valoare de aproximativ 115 milioane de lire sterline de la Network Rail din Marea Britanie pentru a furniza 13 vehicule de întreținere a căilor ferate.

În cadrul contractului de șapte ani, Balfour Beatty va opera și va întreține vehiculele, cunoscute sub denumirea de “mașini de cale” sau “bureze”.

Directorul general al afacerilor feroviare al Balfour Beatty,  Mark Bullock, a declarat: “Contractul este unul important atât pentru Balfour Beatty, cât și pentru Network Rail, deoarece va asigura o funcționare lină și sigură a unora dintre cele mai aglomerate secțiuni ale căii ferate. “Prin operarea ambelor Bureze și Ciuruitoare pentru Network Rail, Balfour Beatty este unic poziționat pentru a oferi un serviciu integrat de geometrie a caii pe rute”.

Compania va asigura buraj in schimburi pe rutele Anglia și Sud-Est, cele două secțiuni cele mai utilizate în mare parte în rețeaua feroviară din Marea Britanie. De asemenea, este de așteptat introducerea a două noi mașini de cale pentru acest contract, primul dintre acestea fiind pus în funcțiune până în 2021.

Mașinile sunt utilizate pentru a efectua lucrări de întreținere, reînnoire și modernizare a șinelor pentru a asigura călătorii fără line, eficiente și sigure. Ele mențin calea prin ridicarea hidraulică a acesteia și umplerea cu balast sub traversele de cale ferată pentru a elimina golurile și pentru a realinia sinele.

În prezent, Balfour Beatty este angajată în mai multe proiecte feroviare în Marea Britanie, incluzând 170 de milioane de lire sterline asociere la metroul din Londra,  proiectul de 50 de milioane de lire sterline pentru re-modelarea liniei London Bridge și diverse proiecte Crossrail. Recent, a fost acordat un alt contract de către Network Rail pentru a efectua lucrări de electrificare pe traseul Great Western Mainline între Cardiff și Bristol Parkway.

Prelucrare după informația de pe pagina web railway-technology.com