CFR SA obligată de instanță să reevalueze ofertele pentru modernizarea subsecțiunilor Brașov – Apața și Cața – Sighișoara

CFR-SA_Apata-Sighisoara_linie-300x200Curtea de Apel București a anulat, la 20 decembrie, decizia CFR SA, decizie prin care administratorul național de infrastructură feroviară a respins oferta depusă de către consorțiul RailWorks și a anulat, în același timp decizia CFR SA prin care aceasta a admis oferta depusă de către asocierea BraSig în procedura de atribuire a contractului pentru modernizarea subsecțiunilor Brașov – Apața și Câtă – Sighișoara, aflate pe secțiunea Brașov – Sighișoara, componentă a Coridorului Rin – Dunăre, pentru circulația trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h.

În consecință, Curtea de Apel București a constatat că oferta depusă de către asocierea RailWorks este acceptabilă și obliga compania CFR SA să reevalueze cele două oferte, ținând însă cont de criticile aduse ofertei BraSig de către ofertantul RailWorks (format din companiile Aktor, Alstom, Arcada Company și Euroconstruct Trading ‘98).

Hotărârea Curții de Apel este definitivă.

Reamintim că la 5 iulie, CFR SA a desemnat Asocierea BRASIG Strabag -Swietelsky câștigătoare a procedurii de reabilitare a celor două subsecțiuni.

Oferta financiară a Asocierii BRASIG Strabag – Swietelsky a fost de 3,14 miliarde lei fără TVA, cu aproximativ 40 de milioane de euro mai mult decât oferta clasată pe primul loc, cea depusă de către consorțiul RailWorks.

În consecință, consorțiul a depus, la Tribunalul București, o contestație pentru anularea deciziei CFR SA.

Contractul prevede o gamă variată de lucrări de infrastructură și suprastructură feroviară: terasamente, linii C.F, consolidări poduri, podețe, tuneluri, pasaje superioare, linie de contact, sistem de informare a călătorilor, energoalimentare, telecomunicații, comunicații pentru semnalizare, fibră optică, supraveghere video, instalații electrice, instalații sanitare, instalații termoventilaţie, apărări de maluri, semnalizare, protecția mediului.

Prin modernizarea infrastructurii și suprastructurii feroviare se asigură condiții tehnice pentru circulația trenurilor de călători și marfă cu viteze superioare de 160 km/h pentru trenurile de călători și de 120 km/h pentru trenurile de marfă, creșterea gradului de confort și de siguranță a traficului feroviar.

Informație preluată de pe pagina web clubferoviar.ro

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj