tn_nl-ns-caf-sng-depot-credit-kars_cleveringaOLANDA: Operatorul național de călători NS urmează să testeze funcționarea automată pe linia Hanze de 50 km între Lelystad și Zwolle până la sfârșitul acestui an. Testele urmează să fie efectuate de NS în parteneriat cu managerul de infrastructură ProRail și Ministerul Infrastructurii și Gospodăririi Apelor, ca parte a unui program mai larg de evaluare a impactului potențial al funcționării automate a trenului asupra capacității rețelei, durabilității și siguranței.

O ramă electrică CAF Sprinter New Generation va fi testată folosind ATO-ul realizat Gradul de automatizare 2. Un computer de bord va controla deplasările folosind date din tren și de la infrastructură. Nu vor fi transportați călători și un mecanic va rămâne în cabina de conducere pentru a supraveghea operațiunile și pentru a interveni dacă este necesar.

NS și ProRail au în vedere că operațiunile automate ar putea să reducă distanțele dintre trenuri, asigurând o creștere a capacității liniei pentru a sprijini o creștere proiectată de 45% a traficului feroviar până în anul 2030. Funcționarea trenurilor va putea fi mai eficientă, în timp ce controlul coordonat al accelerării, vitezei și frânării fiecărui tren de pe un traseu va putea reduce consumul de energie.

ProRail a lucrat cu Arriva și Stadler pentru a testa funcționarea GoA2 a unei rame diesel GTW pe linia Groningen – Zuidhorn la începutul anului, iar alte teste au fost anunțate în septembrie. În decembrie anul trecut, ProRail, Rotterdam Rail Feeding și Alstom au testat o locomotivă pe ruta Betuwe, ca parte a unui program de dezvoltare a funcționării automate a trenurilor de marfă.

Prelucrare și foto după RailwayGazette