dedbregiomodernisierungknorrbremesGERMANIA: Deutsche Bahn și Knorr-Bremse au finalizat un acord-cadru pentru modernizarea sistemelor de frânare de pe automotoarele diesel din clasa 642 Siemens Desiro.

Până la sfârșitul anului 2024, Knorr-Bremse va furniza cel puțin 155 de kituri de conversie a controlului frânelor ESRA Evolution care vor fi montate pe automotoarele diesel de către personalul atelierelor DB din Chemnitz și Erfurt. Knorr-Bremse RailServices va sprijini instruirea tehnicienilor DB și punerea în funcțiune inițială.

Acordul-cadru urmărește acordarea de către autoritatea feroviară federală EBA a unei autorizații necondiționate pentru punerea în funcțiune a unui prototip modernizat din clasa 642, care să permită modernizarea altor vehicule.

Knorr-Bremse a declarat că avantajele unităților de control frâne ESRA Evolution utilizate pe scară largă includ disponibilitatea de piese de schimb și o protecție îmbunătățită împotriva alunecării roților, care respectă specificațiile tehnice ale UE pentru reglementările de interoperabilitate.

„Knorr-Bremse aduce o contribuție decisivă la creșterea fiabilității și disponibilității acestor trenuri regionale de navetă”, a spus dr. Jürgen Wilder, membru al comitetului executiv al Knorr-Bremse, responsabil pentru divizia sistemelor de vehicule feroviare, când atribuirea a fost anunțată pe 17 martie.

„Lucrările de modernizare vor contribui la prelungirea duratei de viață a vehiculelor și la evitarea riscului de obsolență, prin care vehicule întregi trebuie retrase din cauza componentelor învechite”, a adăugat Mark Cleobury, membru al consiliului de administrație al sistemelor Knorr-Bremse Rail Vehicle Systems . „Deci, această măsură este pe deplin aliniată la utilizarea mai durabilă a resurselor. Această comandă de la partenerul nostru DB atestă nu numai expertiza companiei noastre, ci și poziția noastră puternică ca furnizor de post-vânzare și partener de modernizare.”

Prelucrare și foto după Railway Gazette