Reducerea prafului de la frâne pentru îmbunătățirea calității aerului

greenfrictionpictoOperatorul de transport public din Paris RATP, testează materialele pentru frână Green Friction ale Wabtec, care sunt concepute pentru a contribui la îmbunătățirea calității aerului în tuneluri prin reducerea cantității de microparticule emise la frânare. Testele inițiale pe stand simulează funcționarea unui tren MI09 care funcționează pe linia RER A, analizând performanțele de frânare, precum și dimensiunea și cantitatea de emisii de particule. Testele vor evalua materialele utilizate în prezent pe trenuri și vor evalua cel mai potrivit material Green Friction.

Aceste teste vor fi urmate de testarea în operare a noilor materiale de fricțiune, despre care Wabtec anticipează că ar putea reduce emisiile de particule cu până la 90%.

„Autoritățile de transport urban și periurban din întreaga lume caută modalități de a îmbunătăți calitatea aerului în întreaga rețea și mai ales în tunelurile lor”, a declarat Lilian Leroux, președintele companiei de Wabtec Transit. „O provocare este aceea de a oferi un nou material de fricțiune cu aproape nici o emisie de particule, menținând în același timp performanța, durabilitatea și siguranța.”

RATP are un plan cu patru obiective pentru a îmbunătăți calitatea aerului. Acesta include testarea utilizării echipamentelor de tratare a aerului ionizant la stația Alexandre Dumas de pe linia 2 de metrou; reducerea emisiilor de particule la sursă prin utilizarea mai mare a frânării electrice și operarea cu locomotive electro-diesel pe trenurile de întreținere; un program de 49 milioane EURO pentru îmbunătățirea ventilației tunelului; și un program de monitorizare a calității aerului.

Prelucrare și foto după Railway Gazette

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj