Au fost prezentate interioarele vagoanelor de noapte Nightjet de generație următoare

nightjetnewgenerationprsentation„Cu acest tren, intrăm într-o nouă eră a călătoriilor pe timp de noapte”, a declarat CEO-ul Căilor Ferate Federale Austriece, Andreas Matthä, atunci când designul interior al următoarei generații de vagoane Nightjet de dormit și cușetă a fost prezentat la uzina Siemens Mobility din Viena pe 6 septembrie.

El a spus că „trenul de noapte a devenit simbolul călătoriilor durabile, iar Nightjet-ul nostru este un sinonim pentru trenurile de noapte în Europa”. ÖBB a încercat să încorporeze ceea ce clienții săi au spus că își doresc de la noile trenuri: „confort ridicat, mai multă intimitate, servicii mai bune, călătorii relaxate dintr-un centru în altul”, a adăugat el.

Design si condiții. „Trenurile sunt extrem de inovatoare: vor fi punctul de referință global pentru anii următori și se remarcă prin confortul lor pentru călători și prin durabilitatea și flexibilitatea lor”, a declarat Albrecht Neumann, CEO al Materialului rulant la Siemens Mobility, la prezentare. (Vezi prezentarea de pe YouTube). „Trenurile sunt extrem de inovatoare: vor fi punctul de referință global pentru anii următori și se remarcă prin confortul lor pentru călători și prin durabilitatea și flexibilitatea lor”, a declarat Albrecht Neumann, CEO al Materialului rulant la Siemens Mobility, la prezentare.

vagon dormit_nightjetFiecare set push-pull cu șapte vagoane cu formație fixă va avea o capacitate de 254 de călători. Vor fi trei vagoane cușetă cu compartimente pentru patru persoane, două vagoane de dormit cu compartimente cu două cușete și locuri în vagonul de conducere push-pull și într-un vagon multifuncțional care va avea spațiu și pentru șase biciclete, bagaje și echipament pentru sporturi de iarnă.

vagon cuseta_nightjetVagoanele cușetă vor include „mini cabine” pentru persoanele care călătoresc singure, îndeplinind dorința călătorilor moderni de o mai mare intimitate. Acestea vor avea o zonă de depozitare, o masă de mic dejun pliabilă cu oglindă integrată, cârlige pentru haine, lumină de citit și dulapuri pentru bagaje alături. Va exista un compartiment cu cușetă și toaletă accesibile, accesate printr-o intrare cu podea joasă. Toate compartimentele vor avea propriile toalete și dușuri.

Inovații tehnice și caracteristiciprezentare pe YouTube

Serviciile pe NightJet. ÖBB a comandat inițial 13 seturi Nightjet în august 2018 și alte 20 în august 2021, ducând comanda totală la 33 de seturi care costă mai mult de 700 de milioane de euro.

Primele sunt programate să intre în serviciu în septembrie 2023 pe rutele din Viena și München către Roma, Milano și Veneția; Matthä a spus că ruta către orașul Adriatic este preferata lui și că își propune să fie în primul tren.

Se preconizează că toate cele 33 de trenuri vor intra în funcțiune în 2025, înlocuind majoritatea parcului de trenuri de noapte existente pe rutele din Austria, Germania, Italia, Elveția și Țările de Jos.

Neumann a spus că preocupările legate de climă au creat o nouă cerere pentru trenuri de noapte, iar acest lucru necesită un nou produs. Dezvoltarea a fost o provocare, deoarece trenurile trebuie să fie confortabile, viabile din punct de vedere financiar și fiabile, în același timp capabile să treacă granițele „la fel de ușor ca o mașină”, în ciuda diferențelor precum sistemele de alimentare cu energie electrică diferite.

Garniturile fac parte din familia de automotoare Viaggio de la Siemens Mobility și au un design modular care ar trebui să permită operarea în alte țări.

Producția a fost întârziată de pandemie, până la 30% dintre angajații din fabrică fiind plecați la muncă în anumite momente, în timp ce livrările de componente au fost, de asemenea, întârziate.

Prelucrare și foto după Railway Gazette International

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj