Întreținere preventivă a EMU în centrul depoului Thameslink

Marea Britanie: “Vrem să prevenim defecțiunile înainte ca acestea să apară”, a spus CEO-ul Diviziei Mobility Siemens, Jochen Eickholt, când secretarul de stat pentru transporturi Patrick McLoughlin a deschis oficial noul depou pentru material rulant, la 15 octombrie.

OLYMPUS DIGITAL CAMERADepoul va întreține 115 automotoare electrice (EMU) Desiro City Clasa 700 pe care Siemens le furnizează pentru rutele de navetiști nord-sud si care trec prin centrul Londrei.

Departamentul pentru Transporturi a comandat EMU-urile în cadrul unui contract pentru 20 de ani, cu Cross London Trains, un joint-venture destinat specialpentru Siemens Project Ventures, Innisfree și 3i Infrastructure. Siemens are un contract separat pentru întreținerea lor, și “asigurându-ne că trenurile noastre sunt disponibile pentru servicii zi de zi, aceasta este cheia”, a spus Eickholt.

Principalul contractor pentru construirea depoului a fost VolkerFitzpatrick. Întreținerea preventivă inteligentă se află în centrul proiectării, toate trenurile care sosesc în locaţie sunt capabile să treacă printr-un sistem de control automat furnizat de MRX, care foloseste scanare cu laser pentru a identifica cerințele de întreținere.

Clădirea principală de 265 m are cinci linii pentru întreținere, ridicate pentrua avea  acces ușor sub podeaua EMU. Locaţia este în rețeaua feroviară cu şina a treia alimentată la 750 V cc, dar una dintre linii are electrificare în 25 kV 50 Hz pentru testarea garniturilor de tensiune duală. Există, de asemenea 11  linii de garare care asigură remizarea pentru 172 vagoane, cu facilităţi pentru golirea toaletelor cu emisii controlate.

Depoul dispune de un sistem de protecție a personalului furnizat de Zonegreen, precum şi de semnalizare completă. Există două instalaţii bidirecționale pentru spălarea trenului, un tandem sub pardoseală, cu cap de strunjire al roţilor, furnizat de Hegenscheidt-MFD, și două instalaţii de coborâre a boghiurilori. Alte facilități includ un simulator de instruire pentru mecanicii KMW .

Un al doilea depou este construit la Hornsey în nordul Londrei. Noile depouri vor fi “modele pentru proiectele Siemens în întreaga lume”, a spus Eickholt. Experiența câştigată la Three Bridges a fost folosită pentru a anunţa dezvoltarea instalației în Dortmund, care va întreţine EMU-urile etajate comandate pentru proiectul Rhein-Ruhr Express.

Prelucrat după Railway Gazette din 15.10.2015

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj