Noutati Plasser&Theurer

design Plasser_2Designul industrial oferă o valoare adăugată care nu trebuie subestimată. Sistemele de control și asistență din cabină, la început invizibile vizitatorilor, precum noile interfețe de intrare și ieșire SmartALC și P-IC asigură funcționarea ergonomică a mașinii. În plus, este posibilă crearea de rețele cu PlasserDatamatic, sistemul de diagnosticare la distanță. Aceste caracteristici fac ca mașinile de întreținere a liniilor să se potrivească unei noi ere.

Conceptul hibrid E³ permite ca mașina să fie alimentată fie prin intermediul unui motor diesel, fie prin intermediul design Plasser_3unui motor electric care utilizează energia electrică a liniei de contact. Ambele motoare generează presiunea hidraulică necesară pentru toate sistemele, de la unitatea hidrostatică pentru deplasarea de transfer și deplasarea la unitățile de lucru.

Pentru prima dată s-a redus semnificativ proporția de acționări hidraulice. Miscările liniare, cum ar fi mecanismul unităților de amortizare continuă să fie alimentate de cilindrii hidraulici. Mișcările rotative, inclusiv unitățile de umplere și boghiurile electrice, sunt alimentate de motoare electrice.

Energia este furnizată direct de la linia de contact sau de echipamentul mașinii diesel-electrice. Acționând ca generator, motorul diesel generează energia pentru alimentarea electrică a componentelor de acționare prin intermediul transformatorului și convertorului de putere. În timpul funcționării, unitățile de lucru funcționează la fel ca în timpul funcționării electrice.

design Plasser_4Mașinile Plasser&Theurer de întreținere a căilor ferate, alimentate de tehnologia inovatoare a bateriilor, sunt unice în lume. Folosind unitatea diesel clasică, mașina se deplasează la locul de muncă cât mai repede posibil. Dacă este necesar, generatorul încărcă sistemul de baterii în timpul călătoriei. În plus, frânarea electrică generează energie. La locul de muncă, mașina este alimentată electric utilizând o tehnologie de ultimă oră a bateriei. Conceput pentru o funcționare de 12 ore, capacitatea bateriei poate fi extinsă prin module.

Fiind prima dintre mașinile echipate cu această tehnologie de acționare, HTW 100 E³ își desfășoară activitatea fără emisii și în liniște, fie în tuneluri, fie în medii urbane aglomerate. Pe lângă creșterea eficienței energetice, dezvoltarea sa axat pe îmbunătățirea designului ergonomic.

Sursa: Newsletter Plasser&Theurer

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj