Informații Tehnice
Tratarea fisurilor și a deformărilor în traversele din beton precomprimat.
Procesul de chituire a fisurilor traverselor poate prelungi durata de viață a traverselor din beton precomprimat deteriorate și a plăcii căii. Unul dintre cele mai frecvente tipuri de daune care apar la traversele din beton precomprimat (SBS=TBP-Traverse de Beton...
Măsuri pentru creșterea rezistențelor căii utilizând geogrilele
Geosinteticele se aplică la lucrările de infrastructură de cale ferată pe scară largă. Ele sunt folosite la armarea taluzurilor de rambleu sau debleu, la nivelul platformei de pământ cu rol de armare sau separare, sau în cadrul dispozitivelor de drenare cu rol de...
Traverse de cale ferată din materiale sintetice
În unele domenii de aplicare în care traversele din beton și oțel nu pot fi utilizate, traversa din lemn este încă o componentă indispensabilă în suprastructurile feroviare. Deoarece durabilitatea produsului natural nu mai este garantată din cauza interzicerii...
Au fost prezentate interioarele vagoanelor de noapte Nightjet de generație următoare
„Cu acest tren, intrăm într-o nouă eră a călătoriilor pe timp de noapte”, a declarat CEO-ul Căilor Ferate Federale Austriece, Andreas Matthä, atunci când designul interior al următoarei generații de vagoane Nightjet de dormit și cușetă a fost prezentat la uzina...
Trenuri competitive în transportul feroviar de călători pe distanțe lungi
Mai mult trafic din cauza concurenței – dar doar pe câteva rute principale europene Italo, Westbahn, Regiojet, Flixtrain și altele sunt companii feroviare de transport private (EVU=CTF) care au apărut după liberalizarea sistemului feroviar european. Modelul lor de...
Analiza reglementărilor ETCS daneze – șansa unui regulament general al exploatării feroviare cu ETCS
Cu ”Digitalen Schiene Deutschland” (DSD)- Şina digitală a Germaniei = ŞDG, DB își va echipa rețeaua de linii cu tehnologie modernă de siguranță în Forumul Centralizărilor Digitale (DSTW=CE/CD) și ETCS Nivelul 2 fără semnale (L2oS). Pentru prima dată, zone mari de...
Adaptarea comunicațiilor V2X la sectorul feroviar
Utilizarea comunicării Rail2X cu aplicare la Crucea Sf. Andrei în format digital În prezent, există doar câteva soluții tehnice sau chiar tehnologii de comunicare mai noi care fac posibilă comunicarea între vehiculele feroviare și rutiere. Această comunicare este...
Fundarea adâncă a stâlpilor LC prin baterea unor piloți ductili
O variantă alternativă pentru structuri neuniforme ale terenului de fundare. Rețeaua feroviară a căilor ferate din Germania are în prezent o lungime a traseului de aproximativ 38.500 km, din care aproximativ 60% sunt electrificați, adică echipate cu o linie de contact...
Instalaţii de centralizare digitale de triaj pentru automatizarea operațiunilor în zonele de triaj și auxiliare
Sistemele de centralizare pentru zonele de manevră și auxiliare au fost și sunt caracterizate de cerințe speciale în ceea ce privește siguranța funcțională, eficiența și disponibilitatea. La fel ca și în automatizarea proceselor de producție industrială, aici sunt...
Sistemul FF IVES combină avantajele sistemelor FF comune
Sistemul de cale de rigidă (FF) – IVES combină aspectele de sustenabilitate, protecția mediului și orientarea către client de mai bine de zece ani. Autori: Norman Krumnow / Georg Gabler / Sebastian Roth / Nicole Wiethoff / Thomas Dulsner Traducerea din...
Combinația între datele de măsurate și modelare bazată pe cunoștințe pentru diagnosticarea defectărilor la macazuri
Aplicarea inteligenței artificiale în domeniul Prognosticurilor și Managementului Sănătății a infrastructurii feroviare, în special în diagnosticarea defecțiunilor, este îngreunată de datele insuficiente în ceea ce privește domeniul și/sau etichetarea – marcarea și...
Rețeaua IP de exploatare feroviară, cheie pentru digitizarea căii ferate
Pentru a putea atinge obiectivele planului de protecție a climei al guvernului german până în 2050, unul dintre cele câteva puncte cheie de plecare este transferarea traficului spre calea ferată (1). Principala condiție prealabilă pentru aceasta este extinderea...
Bariera BUES 2000 cu interfață SCI-LX
Întrucât calea ferată a putut utiliza o singura interfață standardizată independentă de producător pentru trecerile la nivel (BU = TN), recurgând doar la interfața Hp și interfața Fü și combinațiile lor timp de multe decenii, a existat dorința pentru o nouă și modernă...
Devenind mai inteligent la trecerile la nivel – soluții inteligente pentru trecerile la nivel feroviare.
În era digitalizării, industria feroviară urmează și ea tendința de a-și actualiza tehnologiile. Una dintre cele mai importante componente de siguranță ale infrastructurii feroviare sunt sistemele de asigurare a trecerilor la nivel, care se dezvoltă ca parte a...
Monitorizarea trecerilor de cale ferată la nivel
Acest articol prezintă monitorizarea supravegherii trecerilor la nivel cu căile ferate, avantajele acesteia și posibilele probleme care pot apărea în timpul instalării și utilizării. De asemenea, se adresează peisajului tehnologic în evoluție, pe măsură ce tehnologia...