Administratorul spaniol de infrastructură ADIF a comandat încă trei trenuri de monitorizare a infrastructurii

itmermecinspectionvehicleinteriorwcrrSPANIA: Administratorul național de infrastructură ADIF a selectat Stadler și MerMec pentru un contract de 74,5 mil EURO pentru furnizarea și certificarea a trei trenuri de monitorizare a infrastructurii și pentru a-asugura întreținerea pentru o perioadă de cinci ani.

Aprobat de către consiliul ADIF la sfârșitul lunii decembrie, contractul cu durata de opt ani care urmează să fie semnat acoperă în scurt timp două trenuri bimod pentru utilizarea pe liniile cu ecartament 1.668 mm și unul pentru rețeaua de mare viteză cu ecartament 1.435 mm. Acesta include furnizarea și instalarea sistemelor de siguranță și comunicații pentru trenuri, precum și instrumentele și sistemele de diagnosticare la bord și un stoc de piese de schimb.

Stadler Rail Valencia va fi responsabil pentru asamblarea și punerea în funcțiune a trenurilor autopropulsate, care vor putea circula cu o viteză maximă de 160 km/h în regim diesel și până la 200 km/h folosind tracțiune electrică. Acestea vor fi echipate cu sistemul automat de protecție a trenurilor Asfa Digital, precum și ETCS, GSM-R și wi-fi, alimentate de surse de alimentare neîntrerupte.

MerMec va oferi sistemele de măsurare și inspecție optică a geometriei pentru a monitoriza atât linia de cale cât și linia aeriană de contact, precum și echipamentele de inspecție a eurobalizelor și a altor balize de semnalizare și a sistemelor de diagnostic. Odometria va înregistra viteza trenului și poziționarea exactă, în timp ce sistemele de viziune montate pe cabină vor înregistra și vor evalua starea bunurilor de pe traseu.

Cele trei trenuri de diagnoză sunt comandate ca parte a unui program de modernizare a regimului de inspecție ADIF, adoptat în octombrie 2018. Administratorul infrastructurii a comandat deja cu un cost de 47,4 mil EURO un tren de inspecție de mare viteză cu ecartament convertibil de la Talgo, care va putea circula cu viteză până la 330 km/h pe liniile de ecartament standard și 300 km/h în rețeaua cu ecartament larg.

Pe lângă furnizarea de sisteme de monitorizare a infrastructurii către o gamă largă de clienți internaționali, MerMec este partener cu Stadler pentru dezvoltarea echipamentelor ERTMS prin intermediul societății comune Angelstar.

Prelucrare și fotografie după Railway Gazette

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj