Alstom, a semnat un contract cu Căile Ferate Federale Austriace (ÖBB) pentru a moderniza până la 449 de vehicule cu cel mai recent sistem de semnalizare la bord, volumul comenzilor fiind de peste 100 de milioane de EURO. Cu o durată a proiectului până în 2030, Alstom va sprijini astfel ÖBB în furnizarea de transport transfrontalier fiabil de călători și mărfuri în toată Europa.
Volumul și densitatea traficului feroviar este în continuă creștere, iar transportul feroviar devine din ce în ce mai internațional. Pentru a face față acestor provocări în siguranță, este utilizată tehnologie de semnalizare de ultimă oră, iar liniile și vehiculele sunt modernizate. ETCS (European Train Control System) este un sistem standardizat, transnațional de siguranță feroviară, care este deja utilizat în multe țări europene. Sistemul îmbunătățește controlul trenurilor, permițând trenurilor să circule la intervale mai scurte și crește siguranța prin frânarea automată a trenurilor dacă circulă prea repede sau prea aproape unul de altul. Modernizarea este un pas important către creșterea capacității de transport feroviar și reducerea costurilor de întreținere – toate în același timp maximizând siguranța.
Acordul-cadru prevede până la 449 de vehicule, primul apel fix cuprinzând 195 de vehicule. Conversiile necesare pentru actualizarea la ETCS Baseline 3.6 vor avea loc sub responsabilitatea Alstom în atelierele ÖBB din Linz și Viena. Cu peste 120 de proiecte ETCS la nivel mondial, 24.800 de unități la bord în peste 200 de tipuri de vehicule și 13.300 km de linii echipate, Alstom este lider global în digitalizarea transportului feroviar.
Prelucrare și fotografie după Alstom Transport