Alstom și Hamburger Hochbahn au semnat un contract cadru pentru trenuri de metrou și tehnologie de semnalizare

Alstom  a semnat un acord-cadru cu Hamburger Hochbahn AG în valoare de până la 2,8 miliarde EURO. Contractul acoperă livrarea a până la 374 de rame noi de metrou, pentru operare complet și semi-automatizată. De asemenea, Alstom va echipa noua linie de metrou U5, cu lungimea de 25 km și complet automatizată, cu sistemul CBTC Urbanis inovator centrat pe tren.

Prima livrare cuprinde 48 de rame de metrou și echipamentele CBTC pentru primul tronson al liniei U5, inclusiv cinci din cele 23 de noi stații de metrou. Valoarea livrării este de aproximativ 670 de milioane de EURO.

Acordul-cadru include 254 semi-automatizate și 120 complet automatizate (GoA4) rame de metrou, toate formate din patru vagoane. Ramele de metrou marchează prin capacitatea mare, siguranța pasagerilor și confortul datorită designului interior modern, ghidării digitale a pasagerilor și conexiuni de încărcare USB. Trenurile complet automatizate urmează să fie utilizate pe linia U5, care este în prezent în construcție. Trenurile semi-automatizate vor înlocui treptat actualele vehicule DT4 și vor circula semi-automat pe părți ale rețelei existente.

Linia de metrou U5 va fi complet echipată cu soluția de semnalizare de ultimă generație Urbalis pentru funcționarea fără conducător. Acest lucru va crește punctualitatea, frecvența și eficiența energetică. Odată ce toate cele 23 de stații vor fi finalizate, U5 poate funcționa la intervale de succedare de 90 de secunde. Acest lucru va permite ca aproximativ 270.000 de pasageri să fie transportați rapid și în siguranță pe U5 în fiecare zi.

Producția de rame de metrou DT6 de nouă generație se va face la fabrica Alstom din Salzgitter, Germania și este programată să înceapă în 2026, livrarea primelor vehicule fiind planificată pentru începutul anului 2028. Începerea operațiunii pentru pasageri pe prima secțiune a noua linie U5 este programată pentru 2029. Fabrica Alstom din Berlin, Germania, conduce execuția proiectului pentru segmentul feroviar digital, inclusiv semnalizarea.

Prelucrare și fotografie după Alstom Transport

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj