În ediția nr. 9 din 2018 (paginile 61-69) a fost publicat articolul “Arhitectura instalațiilor de centralizare ale viitorului” sub semnătura dipl. ing. (FH) Thomas Rietz.
“Despre viitorul tehnicii de centralizare s-a scris des în această revistă. În acest articol noi am întreprins încercarea, ca în condițiile unei standardizări stricte, să apreciem modalitățile de evoluție ale tehnicii de centralizare (interior și exterior) cât și efectul acestui fapt asupra întreținerii și intervenției operative (Life Cycle Cost = LCC = costul pe ciclu de viață). Acest articol nu poate nici să prognozeze dezvoltările viitoare nici să le anticipeze, doar poate prezenta posibile direcții de dezvoltare.
Tema structurilor de centralizare este foarte complexă. Pe motivul granițelor înguste ale demersului nostru solicităm cititorilor înțelegerea faptului că nu se pot descrie detaliat toate componentele unei instalații de centralizare. Punctul de pornire este, situația existentă a tehnicii de centralizare din Germania, ca bază a celei mai mari întreprinderi de infrastructură feroviară (EIU), a rețelei DB SA. “
Puteți accesa aici articolul tradus în limba româna de d-ul ind. dipl. Dan Fulea, Președintele Filialei AIFR Brașov