Au fost depuse trei oferte pentru consultanta reabilitării subsecțiunii Apața – Cața

Cata-ApataValoarea contractului de consultanta a fost estimata la 21,9 milioane lei (4,7 milioane euro). Trei asocieri au depus oferte in vederea contractării consultantei in domeniul managementului execuției si pentru verificarea execuției lucrărilor de construcții si instalații aferenta proiectului “Reabilitarea liniei de cale ferata Brașov-Simeria, componenta a Coridorului Rin-Dunăre, pentru circulația cu viteza maxima de 160 km/h, secțiunea Brasov-Sighisoara, subsecțiunea 2 Apața – Cața”.

Prima ofertă primită de către CFR SA a fost depusa de asocierea formata din companiile SC ISPCF SA-Italrom Inginerie Internationala SRL-Pegaso Ingegneria SRL-Sistema Ingegneria, cu ISPCF lider de asociere.

Cea de-a doua ofertă a fost depusa de către asocierea TPF Inginerie SRL-TPF Getinsa Euroestudios, lider de asociere fiind compania TPF Inginerie SRL.

Cea de-a treia asociere este formata din companiile 3TI Progetti Ingegneria Integrata S.p.A si Metropolitana Milanese S.p.A, lider de asociere fiind 3TI Progetti Ingegneria Integrata S.p.A.

Reamintim ca ofertele depuse in licitația pentru lucrările de modernizare ale subsecțiunii Cața -Apața au fost deschise la 26 aprilie.

Valoarea totala estimata a contractului este de 2,86 miliarde lei, fără TVA (615,7 milioane euro), sursa de finanțare fiind asigurata de Comisia Europeana prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei (CEF), in proporție de 81,74%, iar cofinanțarea in proporție de 18,26% de la Bugetul de Stat.

Modernizarea secțiunii Apața – Cata contribuie la atingerea obiectivului principal de promovare a mobilității sustenabile pe secțiunea Frontiera Ungara – Curtici – Arad – Simeria – Sighișoara – Brașov, prin creșterea vitezei de circulație la 160 km/h, reducerea duratei de transport, creșterea siguranței feroviare, facilități pentru accesul persoanelor cu mobilitate redusa, introducerea sistemelor moderne de semnalizare si de management al traficului, îmbunătățirea gradului de confort oferit calatorilor in stațiile de cale ferata.

Proiectul de modernizare pe aceasta secțiune cuprinde o gama variata de lucrări feroviare precum infrastructura, suprastructura, lucrări de arta – poduri/podețe/viaducte/tuneluri, electrificare si energoalimentare, telecomunicații feroviare (inclusiv GSM-R), semnalizare feroviară (centralizare electronica si ETCS nivel 2) si lucrări de construcții civile in stații.

Informație preluata de pe pagina web Club Feroviar

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj