GERMANIA: Prima locomotivă Traxx MS3 a fost prezentată oficial la fabrica Bombardier Transportation din Kassel, pe 4 iulie, și a fost vizionată de peste 100 de reprezentanți ai operatorilor de tren și ai părților interesate. Familia Traxx 3 este oferită în variante curent alternativ, curent continuu și multi-sistem. Bombardier a declarat că Traxx MS3 este echipată pentru alimentare de la linia de contact de 15 kV 16,7 Hz, 25 kV 50 Hz ca și 1,5 kV și 3 kV cc și este singura locomotivă multi-sistem cu sistemul last mile (ultima milă – echipare cu un motor diesel suplimentar) de pe piață. “Este un avantaj cheie, permițând clienților noștri să ofere o alternativă la transportul rutier pe toată durata călătoriei”, a declarat Michael Fohrer, șef al Bombardier Transportation din Germania.
Clientul de lansare pentru Traxx MS3 este TX Logistik, care a comandat 40 de locomotive cu o optiune de încă 25, in timp ce Akiem a comandat 10 locomotive.
Traxx 3 “răspunde cerințelor pieței globale de transport de marfă”, a declarat Peter Amman, șef al coridoarelor globale de transport de marfă pentru ecosisteme de la Bombardier Transportation. Aceasta este concepută pentru întreținerea condiționată și predictivă, bazându-se pe tehnologii noi și pe internet.
“Cu eficiența energetică și capacitatea dovedită de a remorca încărcături mai mari decât locomotivele comparabile, configurația personalizată, interfața simplificată cu ETCS și mentenabilitatea îmbunătățită, această locomotivă răspunde nevoii clienților noștri de a obține profitabilitate sporită, flexibilitate crescută, pe întregul său ciclu de viață “, a spus Amman.
“Cu peste 2.200 de unități vândute, succesul platformei noastre de locomotivă Traxx a fost dovedit”, a spus Fohrer.
Prelucrat după railwaygazette