CFR SA a desemnat câștigătorii pentru consultanță pe Cluj-Oradea, Lot 1 si Lot 2

CFR_logo_nouCompania Naţională de Căi Ferate CFR SA vă informează că au fost desemnate ofertele câștigătoare la procedurile de licitație publică pentru achiziția serviciilor de consultanță și supervizare a proiectӑrii și execuției lucrӑrilor aferente obiectivului de investiții „Electrificarea și reabilitarea liniei CF Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor”, LOT 1 Cluj – Napoca – Aghireș și LOT 2 Aghireș – Poieni.

Ofertele financiare depuse de „TPF INGINERIE SRL” pentru serviciul de consultanță LOT 1 Cluj – Napoca – Aghireș, în valoare de 16.352.980 lei, fără TVA, și LOT 2 Aghireș – Poieni, în valoare de 17.841.719 lei, fără TVA, au fost desemnate câștigătoare, contractele de achiziție publică urmând a fi încheiate de ambele părți la finalul perioadei legale de contestații, iar perioada de supervizare a lucrărilor este de 42 luni, pentru fiecare contract.

Sursa de finanţare va fi asigurată prin Planul Naţional de Relansare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 4 – Transport sustenabil.

Activitatea Contractantului/Supervizorului este aceea de supervizare, în calitate de „Supervizor”, a proiectării şi execuţiei de lucrări în conformitate cu prevederile HG nr. 1/2018, pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice.

Contractantul/Supervizorul va urmări ca Proiectul tehnic să fie elaborat conform regulamentelor legale în vigoare, cu respectarea tuturor etapelor din HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările ulterioare.

Lucrările supervizate sunt aferente Lotului 1– Cluj Napoca – Aghireş (30,41 km), între km 500+749 și km 531+160, între Cap X Staţia CF Cluj – Napoca și Cap Y Staţia CF Aghireș și Lotului 2 – Aghireş – Poieni (36,53 km), între km 531+160 – km 567+690, între Cap Y Staţia CF Aghireș şi Cap Y Stația CF Poieni.

Obiectivul general al proiectului de investiții este electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor – Frontieră (166, 2 km) pentru creșterea numărului de pasageri și a volumului de mărfuri transportate, precum și îndeplinirea următoarelor obiective specifice:

  •  creșterea vitezei de circulație la valori cuprinse între 120 km/h și 160 km/h pe întregul tronson;
  •  modernizarea instalațiilor de electrificare pe toată lungimea tronsonului (25 kV);
  •  mărirea capacității de tranzit;
  •  asigurarea interoperabilității prin implementarea STI, în special în ceea ce privește sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de încărcare (C), lungimea liniilor din stații si haltele de mişcare;
  •  modernizarea stațiilor (inclusiv haltele de mișcare);
  •  modernizare poduri, podețe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătățirea terasamentelor;
  •  construcția drumurilor de întreținere de-a lungul căii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);
  •  modernizarea clădirilor stațiilor de călători, incluzând construcțiile pasarelelor şi/sau tunelurilor pietonale, ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;
  •  montarea de panouri fonoabsorbante și/sau soluții alternative de reducere a nivelului de zgomot;
  •  instalații de centralizare electronică noi, în stații, și introducerea sistemului de siguranță ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);
  •  modernizarea echipamentului de telecomunicații.

 Reamintim faptul că, linia de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor-Frontieră beneficiază de finanțare în cadrul PNRR, fiind, de asemenea, inclusă în Planul investițional pentru dezvoltarea infrastructurii feroviare pentru perioada 2020 – 2030.

Comunicat de presa CNCF ”CFR” SA

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj