CFR SA se tine de cuvânt

Mogosoaia-pod-cale-ferataLegătura cu Aeroportul Otopeni înaintează pe Podul Mogoșoaia. CFR SA va reda circulației, la 15 iunie, Podul Mogoșoaia. Pentru acest pod important de cale ferata s-au executat lucrări de modernizare si de racordare a liniei 700 București – Mogoșoaia – Urziceni la pod.

De asemenea, prin deschiderea podului Mogoșoaia, legătura, directa, intre cea mai mare gara a tarii si Aeroportul International Henri Coandă București, este acum mai facila.

Lucrările de modernizare a podului de cale ferata de la Mogoșoaia (demolarea si înlocuirea podului vechi cu un pod oblic, cu o singura deschidere, infrastructura din beton si tabliere metalice) au fost efectuate de către companiile Implenia Baugesellschaft m.b.H. si Metabet CF SA.

Lucrările de racordare a liniei 700 București Nord – Urziceni – Galați, in zona de supratraversare a DN1A,  au fost realizate de compania Wiebe Romania SRL.

După finalizarea lucrărilor, circulația trenurilor care pleacă din București spre Galați se va desfășura pe ruta directa București Nord – Mogoșoaia – Urziceni, pana in prezent traficul feroviar fiind deviat pe ruta București Nord – Pajura – Chitila – Buciumeni – Mogoșoaia – Urziceni.

Pe perioada desfășurării lucrărilor, trenurile au circulat pe o ruta deviata, iar drumul către Urziceni a fost cu șapte kilometri mai lung. Din acest motiv, o călătorie intre București si Urziceni trenurile dura o ora si 40 de minute, pe o distanta de 78 kilometri.

Reamintim ca in luna martie, CFR SA a anunțat ca pana la sfârșitul lui 2018 va fi prezentat, in cinci variante, proiectul de modernizare a liniei de cale ferata București Nord – Aeroport International Henri Coandă București.

Informație preluata de pe pagina web Club Feroviar

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj