Călătorii Eurostar din zona de plecare din Londra, stația St Pancras, pot interacționa acum cu un robot umanoid pentru a găsi mai multe informații despre călătoria lor. Eurostar se așteaptă ca acest lucru să fie deosebit de popular pentru familii. Robotul denumit Pepper de la SoftBank Robotics a fost livrat de Robots of London. Folosește o cameră pentru a înțelege expresiile faciale, limbajul corpului și vorbirea, poate răspunde la întrebări și poate prezenta o fotografie.
Călătorii pot interacționa cu robotul prin intermediul calculatorului-tabletă al său, care include o hartă a stației, informații despre călătorie și sfaturi de călătorie pentru Paris, Bruxelles, Lille și Amsterdam.
“Căutăm întotdeauna noi căi de a inova și de a explora tehnologii care pot contribui la îmbunătățirea experienței clienților”, a declarat șeful Digital Perrine Allain, titularul Eurostar, pe 24 octombrie. “Pepperul oferă un mod distractiv clienților să afle mai multe despre călătoria lor și despre destinație și așteptăm cu nerăbdare să auzim feedback-ul de la clienții noștri, astfel încât să putem continua să ne îmbunătățim experiența”.
Roboții Pepperi au fost deja distribuiți de către firma japoneză Keikyu pentru a saluta călătorii la stația aeroportului Tokyo Haneda și de SNCF la stațiile din Franța
Mai târziu, în această lună, Eurostar va lansa o “abilitate” suplimentară de asistent personal Alexa inteligent, care va permite călătorilor să conecteze dispozitivele activate cu voce și contul Eurostar pentru a urmări planurile de călătorie și pentru a afla cele mai mici prețuri disponibile spre Paris.
Prelucrare si foto railwaygazette