„Cred că impactul Covid-19 va determina mulți expeditori să-și regândească lanțurile de aprovizionare, iar acest lucru va putea avea în vedere mult mai mult traficul de transport aerian și oceanic din Asia – Europa care se deplasează permanent către opțiunea de transport feroviar de marfă”, a spus Philip Stephenson, Președintele companiei Davies Turner, după ce serviciul intermodal săptămânal al companiei de logistică din Marea Britanie a consolidat marfa de la mai mulți expeditori din Xi’an în China până la Dartford, lângă Londra, într-un record de 17 zile de transport.
Serviciul săptămânal folosește calea ferată de la Xi’an la Duisburg în Germania. Containerele sunt apoi transportate la Rotterdam și apoi transportate cu feribotul către Purfleet, pentru transport rutier către centrul de distribuție al companiei Davies Turner, unde sunt descărcate, vămuitel și apoi mărfurile livrate.
„În timp ce transporturile aerian și naval de marfă se confruntă cu probleme semnificative de capacitate și de programare, primul container care a părăsit China după ce am repornit serviciul nostru direct China Express în Marea Britanie în martie a sosit și a fost despachetat la centrul nostru de marfă Dartford după doar 17 zile” , a declarat șeful serviciilor de aprovizionare, Tony Cole, pe 6 aprilie. „Cu câteva zile înaintea timpului de tranzit programat de 24 de zile și astfel bate recordul anterior obținut anul trecut de 18 zile.”
Prelucrare după Railwy Gazette