Creșterea numărului de călători solicită SNCF să comande mai multe TGV-uri

SNCF_mai multe TGVFRANȚA: SNCF Mobilités a anunțat pe 31 iulie o comandă pentru 12 TGV etajate, ca parte a strategiei de reînnoire a poarcului.

Denumite de către operator TGV Océane, trenurile Avelia Euroduplex vor fi furnizate de Alstom pentru a fi utilizate pe rutele dintre Paris și Metz și Nancy în estul Franței și de la Paris la Nantes și Rennes în vest. Vor fi similare în ceea ce privește designul trenurilor Océane furnizate pentru lansarea serviciilor de mare viteză în sud-vestul Franței pe LGV Sud Europe Atlantique în 2017, dar actualizate pentru a reflecta progresele furnizate de wi-fi și informații pentru călători. Se estimează că trenurile vor intra în serviciu în perioada 2021-22.

SNCF preia în prezent livrarea a 55 de trenuri Océane în cadrul a două contracte încheiate în 2013 (40 unități) și 2017 (15 unități). Ultimele achiziții au fost prezentate ca răspuns la o creștere puternică a cererii călătoriilor de mare viteză în ultimele luni. Raportând rezultatele trimestriale la 31 iulie, SNCF a declarat că traficul TGV a crescut cu 11% față de aceeași perioadă din 2017, 2018 fiind perturbată de acțiunile industriale.

Comanda TGV Océane este destinată să elimine decalajul până când primele 100 de trenuri „TGV ale viitorului” vor fi livrate în anul 2023. Trenurile suplimentare vor permite, de asemenea, SNCF să accelereze retragerea trenurilor de mare viteză mai vechi.

Valoarea contractului este de 335 milioane EURO. Opt fabrici Alstom urmează să fie implicate în producția trenurilor: La Rochelle (ansamblul final), Belfort (vehicule), Ornans (motoare de tracțiune), Le Creusot (boghiuri), Tarbes (echipamente de tracțiune), Villeurbanne (sisteme informatice la bord) , Petit-Quevilly (transformatoare) și Saint-Ouen (lucrari de proiectare).

Prelucrare și foto după railwaygazette

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj