Calea Ferată Germană (DB) a anunțat pe 1 octombrie că va cheltui 825 milioane de euro pentru reînnoirea liniilor de mare viteză de la Hanover – Würzburg și Mannheim – Stuttgart.
Lucrările între Hanover și Würzburg, unde DB va reînnoi 532 km de cale ferată și 224 macazuri și va pune 800.000 de traverse noi și 500.000 de tone de balast la un cost de aproximativ 640 de milioane de euro, va avea loc succesiv pe patru etape:
- Hanovra – Göttingen (11 iunie – 14 decembrie 2019)
- Göttingen – Kassel (23 aprilie – 15 iulie 2021)
- Fulda – Würzburg (2022), și
- Kassel – Fulda (2023).
Reînnoirea liniei Mannheim – Stuttgart va fi finalizată în 205 de zile, cu o închidere între 10 aprilie 2019 și 31 octombrie 2019.
DB declară că lucrările vor cauza perturbări pe rute, adăugând 30-45 de minute la timpul călătoriei pentru trenurile Hamburg – Frankfurt, Berlin – Frankfurt și Hamburg – München. Restricțiile de capacitate vor fi de asemenea introduse între Hamburg, Berlin și Frankfurt.
Pe ruta Mannheim – Stuttgart, accentul se pune pe reînnoirea a aproximativ 190 km de cale și 54 de schimbătoare de cale. Aproximativ 200.000 de tone de balast nou și 315.000 de traverse de beton noi vor fi puse, la un cost de 185 de milioane de euro.
“Într-un spectacol de forță, după mai bine de 30 de ani DB pregătește două cai de circulație pentru următoarele decenii”, spune CEO-ul DB Netz, dl Frank Sennhenn. “Investim și modernizăm pentru mobilitatea rapidă și sigură”.
Prelucrare după railjournal.com