DB va moderniza linia Frankfurt – Mannheim în cinci luni

Bauarbeiten Riedbahn

Bauarbeiten Riedbahn

Calea Ferata Germană (DB) plănuiește o revizie completă a unei secțiuni foarte utilizate a rețelei sale între Frankfurt pe Main și Mannheim, care va fi primul proiect care va adopta o nouă abordare de înlocuire de înaltă performanță, toate lucrările fiind finalizate în doar cinci luni. .

Această nouă abordare, care combină toate lucrările necesare într-un singur pachet de lucru rapid pentru a reduce întreruperile din părțile centrale ale rețelei naționale, a fost anunțată de DB și guvernul federal german în iunie.

Potrivit CEO-ului DB, Dr Richard Lutz, reînnoirea rețelei va fi o lucrare cheie în următorii ani.

În cadrul programului de rețea de înaltă performanță, care va acoperi cele mai aglomerate 10% din rețea care transportă aproximativ 25% din servicii, toate componentele învechite și predispuse la defecțiuni vor fi înlocuite și îmbunătățite, eliminând în mod cuprinzător stocul de investiții pe aceste linii.

În loc să se întrețină separat traversele, balastul, calea, punctele, semnalele, interblocarele și platformele în funcție de starea lor individuală, acestea vor fi toate înlocuite și modernizate în timpul închiderii unei singure linii, eliminând nevoia de întreținere viitoare pentru câțiva ani.

În plus, pentru a crește performanța, liniile vor fi modernizate cu echipamente de ultimă generație, cu multe upgrade-uri de dimensiuni mici și mijlocii combinate pentru a îmbunătăți fiabilitatea, în timp ce se vor folosi metode de construcție cu randament ridicat și care economisesc capacitatea.

În cazul rutei Frankfurt pe Main – Mannheim, cunoscută sub numele de Riedbahn, echipa de proiect va folosi aceste metode și va coordona lucrările pentru a finaliza upgrade-ul în timp record. DB își propune să reînnoiască toate sistemele și să modernizeze 20 de stații de-a lungul traseului pe parcursul unei singure închideri de cinci luni.

DB va începe lucrul pe 15 iulie 2024, a doua zi după meciul final din Campionatul European de Fotbal UEFA, pe care Germania îl găzduiește.

În timpul închiderii liniei, aproximativ 1200 de sisteme de control și siguranță, 152 de puncte, patru treceri la nivel și peste 10 km de ziduri de protecție împotriva zgomotului vor fi îndepărtate între Frankfurt pe Main și Mannheim, astfel încât să poată fi reînnoite. Vor fi instalate noi bucle de trecere, iar linia va fi echipată pentru operarea digitală viitoare.

Cele 20 de stații vor primi copertine noi, adăposturi, sisteme de orientare și rampe pentru a îmbunătăți accesibilitatea.

Scopul este finalizarea întregului program până la Crăciunul 2024, iar în lunile următoare rutele de deviere planificate pentru trenurile de pasageri și marfă vor fi pregătite în consultare cu operatorii feroviari.

„Riedbahn este primul bloc în drumul nostru către o rețea de înaltă performanță”, spune Berthold Huber, membru al consiliului DB pentru infrastructură. „Nicăieri altundeva în Germania, infrastructura nu este supusă unei presiuni atât de mari decât între Frankfurt pe Main și Mannheim, deoarece pe ruta circulă în fiecare zi aproximativ 300 de trenuri locale, pe distanțe lungi și de marfă. De aceea noul nostru concept începe chiar de aici.”

Prelucrare și foto după railjournal.com

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj