De ce are nevoie Europa de ERTMS?

În prezent, există peste 20 de sisteme de control al trenurilor în Uniunea Europeană. Fiecare tren folosit de o companie feroviară națională trebuie să fie echipat cu cel puțin un sistem, dar uneori cu mai multe, doar pentru a putea circula în siguranță în acea țară.

Fiecare sistem este autonom și neinteroperabil și, prin urmare, necesită integrare extinsă, efort de inginerie, creșterea costurilor totale de livrare pentru traficul transfrontalier. Acest lucru restrânge concurența și împiedică competitivitatea sectorului feroviar european față de transportul rutier prin crearea de bariere tehnice în calea călătoriilor internaționale. De exemplu, garniturile Thalys care circulă între Paris-Bruxelles-Köln și Amsterdam trebuie să fie echipate cu 7 tipuri diferite de sisteme de control al trenurilor, ceea ce aduce costuri considerabile.

Fiind un sistem european unic de control al trenurilor, ERTMS este conceput pentru a înlocui treptat sistemele incompatibile existente în întreaga Europă. Acest lucru va aduce beneficii considerabile sectorului feroviar, deoarece va stimula transportul internațional de mărfuri și călători.

În plus, ERTMS este, fără îndoială, cel mai performant sistem de control al trenurilor din lume și aduce avantaje semnificative în ceea ce privește reducerea costurilor de întreținere, siguranță, fiabilitate, punctualitate și capacitate de trafic. Acest lucru explică de ce ERTMS are tot mai mult succes în afara Europei și devine sistemul de control al trenurilor preferat pentru țări precum China, India, Taiwan, Coreea de Sud și Arabia Saudită.

Făcând sectorul feroviar mai competitiv, ERTMS ajută la stabilirea condițiilor de concurență egale cu transportul rutier și, în cele din urmă, oferă câștiguri semnificative de mediu.

Sistemul european de management al traficului feroviar (ERTMS) este un proiect industrial major dezvoltat de opt membri UNIFE – Alstom Transport, AZD Praha, Bombardier Transportation, CAF, Hitachi Rail STS, Mermec, Siemens Mobility și Thales – în strânsă cooperare cu Uniunea Europeană, actorii feroviari și industria GSM-R.

Prelucrare după ertms

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj