Deschidere oferte licitație rame electrice inter-regionale (RE-IR2) finanțate prin PNRR

arf.gov_.roAutoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) informează că astăzi, 27 februarie 2023, a avut loc ședința Comisiei de evaluare, desemnată în cadrul licitației privind achiziția a 20 de rame electrice de lung parcurs (RE-IR2), în vederea deschiderii ofertelor depuse.

Astfel, societățile care au depus documentația sunt:

  • POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPOLKA AKCYJNA (POLONIA);
  • C. ALSTOM TRANSPORT S.A. (ROMÂNIA);

Valoarea estimată este cuprinsă între 1.201.615.722 lei și 2.374.592.590 lei, fără TVA, inclusiv serviciile de mentenanță și reparații necesare funcționării în condiții optime de siguranță și confort, instruire a personalului în ceea ce privește exploatarea, operarea trenurilor, transportul, asigurarea, punerea în funcțiune și asistență tehnică în perioada de garanție, conform Caietului de Sarcini.

De asemenea, precizăm că în contractul de achiziție este prevăzută o clauză de revizuire privind posibilitatea suplimentării perioadei de mentenanță cu încă 15 ani și cantității cu 9 rame electrice inter-regionale.

Suplimentarea cantităților achiziționate va putea fi făcută fără organizarea unei proceduri competitive, prin încheierea unor acte adiționale la contractul de achiziție.

Ramele electrice inter-regionale vor fi utilizate pe următoarele rute: Cluj Napoca – Sighișoara – Brașov; Cluj Napoca – Alba lulia – Simeria- Târgu Jiu – Craiova; Brașov – Ploiești – Buzău – Focșani – Bacău- Pașcani-Iași/Suceava; Galați – Mărășești – Bacău – Pașcani – lași/Suceava; Galați-Brăila – Făurei – Fetești – Constanța (Mangalia); (Mangalia) – Constanța – Fetești – Brăila – Mărășești – Bacău -Pașcani – Iași/Suceava; (Giurgiu) București – Ciulnița – Călărași.

Conform analizei de exploatare a liniilor în curs de electrificare, Cluj Napoca – Oradea și Craiova- Calafat, extinderea serviciilor, după finalizarea electrificării, trenurile vor fi operate și pe următoarele rute de circulație: Oradea – Cluj Napoca – Sighișoara – Brașov; Cluj Napoca – Alba lulia – Simeria- Târgu Jiu – Craiova – Calafat.

Finanțarea proiectului este asigurată prin Planul Național de Redresare și Reziliență, „Componenta 4 – Transport durabil” și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.

Ulterior deschiderii ofertelor, comisia va începe evaluarea acestora, în conformitate cu prevederile legale în vigoare și cerințele Caietului de Sarcini.

Comunicat de presa ARF

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj