Deutsche Bahn reia acceptarea trenurile ICE 4

siemens_db_ICE$Deutsche Bahn va relua acceptarea a următoarelor trenuri ICE 4 cu efect imediat. Siemens Mobility și Bombardier Transportation au ajuns la un acord cu Deutsche Bahn (DB) și Autoritatea Feroviară Federală (EBA) cu privire la un concept de revizuire și testare pentru suduri care, uneori, nu au fost executate în calitatea specificată pentru șasiurile ICE 4. Deoarece aceste deviații nu afectează funcționarea sigură, vagoanele afectate pot fi folosite în serviciul de călători. Ca urmare a acestui acord, cinci trenuri ICE 4 vor fi acceptate de DB în zilele următoare și vor intra în serviciu. În acest moment, clientul va avea la dispoziție 30 de trenuri ICE 4. Ulterior, DB va continua să primească trenurile ICE 4 conform planului și le va pune imediat în funcțiune.

Reutilizarea va fi efectuată în timpul funcționării în curs, ca parte a garanției acordate de Bombardier Transportation și nu ar trebui să aibă efecte asupra serviciilor călătorilor. Un calendar detaliat de revizuire este elaborat în prezent între producători și DB. În conformitate cu planurile actuale, retehnologizarea ar trebui să înceapă la începutul anului 2020 și să fie finalizată până la mijlocul anului 2023.

Siemens Mobility este antreprenorul general al trenurilor ICE 4. Sfera de aprovizionare a Bombardier Transportation este de aproximativ o treime din total și include livrarea tuturor carcaselor vopsite, a tuturor boghiurilor cu rulmenți și a asamblării complete a trei tipuri de vagoane, inclusiv vagoanele finale.

ICE 4 va fi coloana vertebrală a viitoarei rețele pe distanțe lungi a Deutsche Bahn. În mai 2011, compania națională de cale ferată germană a încheiat un acord cadru cu Siemens Mobility pentru până la 300 de garnituri. În acest moment cel mai mare contract de tren pe care Siemens la câștigat vreodată în aproape 170 de ani de istorie corporativă.

ICE 4 stabilește noi standarde în traficul intercity. Un concept de tren unic a fost dezvoltat, adică poate fi adaptat individual la cerințele diferitelor sarcini de transport. Conceptul modular de acționare se bazează pe motoare independente Powercars cu tehnologie de tracțiune identică, ceea ce duce la o mai mare flexibilitate decât oricând. Disponibilitatea ridicată este garantată de un număr mare de sisteme fiabile, cu redundanță ridicată.

În total, DB va primi 1.511 vagoane cu care poate configura 50 de trenuri cu 12 vagoane, 50 de trenuri cu 13 vagoane și 37 cu 7 vagoane. DB va păstra în rezervă două vagoane finale. Trenurile cu 12 și 13 vagoane vor fi operate în Germania, Austria și Elveția. Cele mai scurte trenuri cu 7 vagoane sunt planificate pentru utilizare în Germania și Austria.

Sursa press.siemens.com

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj