Deutsche Bahn stabilește o strategie “feroviară puternică” pentru a atinge obiectivele de creștere

DBDeutsche Bahn a prezentat o nouă strategie în 10 puncte care urmărește dublarea patronatului și contribuie în mod semnificativ la îndeplinirea obiectivelor de protecție a climei în Germania. Consiliul de administrație al Deutsche Bahn AG a prezentat Consiliului de supraveghere noua sa strategie “Strong Rail”. În viitor, compania se va concentra pe îmbunătățirea constantă a activității sale principale.

CEO-ul Deutsche Bahn, Dr. Richard Lutz, a declarat: “Germania va îndeplini obiectivele climatice doar dacă reușim să schimbăm traficul pe calea ferată pe o scară masivă în următorul deceniu. Germania are nevoie de Rail Strong: pentru climat, pentru oameni, pentru economie și nu în ultimul rând pentru Europa. DB recunoaște responsabilitatea pe care o avem în societate și ne concentrăm eforturile asupra construirii unui sistem feroviar puternic “.

Sprijinită de tehnologia digitală, Grupul va urmări în mod constant creșterea în transportul de călători și mărfuri în următorii ani. DB va investi zeci de miliarde de euro în trenuri noi și va spori performanța operațională în rețea cu 30%. În plus, în următorii câțiva ani vor fi angajați peste 100.000 de angajați noi. Deutsche Bahn și-a avansat, de asemenea, obiectivul de utilizare a energiei regenerabile de 100% și va ajunge deja în 2038, cu mult înainte de obiectivul său inițial din 2050.

Lutz a continuat: “Strategia Strong Rail va oferi direcții pentru acțiunile noastre. Dar, desigur, este clar că o rețea feroviară puternică trebuie să fie legată de alte moduri de transport și trebuie să aibă o perspectivă internațională, deoarece așteptările clienților noștri, călători și mărfuri, nu se opresc la granițele noastre și nu pot fi îndeplinite numai cu serviciile feroviare. 

“Vom evalua participațiile noastre majore pe baza modului în care aceștia pot contribui la construirea unui sistem feroviar puternic. DB Schenker întărește afacerile noastre europene de transport feroviar de marfă și este, astfel, o parte integrantă a portofoliului Grupului nostru. “Planul strategic de 10 puncte:

  1. Obiectivele climatice ale Germaniei pot fi întâlnite numai cu Rail Strong Nici un alt mod de transport nu este la fel de eco-friendly sau la fel de puternic în mobilitatea electrică. Dacă vrem să atingem țintele climatice ale Germaniei, traficul trebuie mutat pe calea ferată pe o scară masivă. De aceea, Deutsche Bahn aduce o contribuție semnificativă la reducerea emisiilor de CO2: deși DB a planificat inițial să atingă 100% din puterea de tracțiune din surse verzi până în 2050, va atinge acest obiectiv încă în 2038.
  1. Strong Rail se concentrează pe activitatea principală a DB Strategia Strong Rail și implementarea acesteia servesc drept îndrumare pentru viitorul DB. DB va evalua în mod constant participațiile pe baza contribuției lor la Rail Strong. Astfel, DB Schenker este privit ca oferind un sprijin esențial DB Cargo pe calea creșterii profitabile. DB Arriva are o relevanță strategică mică pentru construirea unei rețele feroviare puternice și ar trebui, prin urmare, să fie vândută.
  1. Transportul pe distanțe lungi își va dubla patronajul Transportul pe distanțe lungi al DB va dubla numărul de călători la peste 260 de milioane pe an. Atunci când este implementat, peste 30 de orașe mari se vor bucura de conexiuni de două ori pe oră între orașele din Germania.
  1. DB va adăuga un miliard de noi pasageri regionali și locali DB intenționează să adauge peste un miliard de călători regionali și locali de căi ferate prin consolidarea serviciilor feroviare locale și prin integrarea noilor forme de mobilitate. Pentru a atinge acest obiectiv, va fi, de asemenea, introducerea unor servicii inteligente pentru transport în orașe și în special în regiunile rurale.
  1. DB Cargo își va majora volumul traficului feroviar în Germania cu 70% Scopul pentru DB Cargo este clar: creșterea volumului de trafic în transportul feroviar de mărfuri german cu 70%. DB Cargo are încă o perioadă lungă și dificilă pentru a realiza această schimbare. Cu toate acestea, DB se declară că Cargo va contribui la protecția climei, în special prin creșterea cotei sale de piață în transportul feroviar de marfă de la nivelul actual de 18% la 25% pe o piață în creștere.
  1. DB va colabora cu guvernul german pentru extinderea capacității rețelei feroviare cu 30% Pentru a putea gestiona creșterea transportului de pasageri și mărfuri, DB va adăuga 350 milioane de tren cale kilometri (t-p km), o creștere cu 30% a capacității, rețelei feroviare germane. Acest lucru se va realiza prin modernizarea sistemului, prin inovarea tehnologică și digitalizarea și prin utilizarea mai eficientă a capacităților existente.
  1. DB va intra într-o nouă eră cu Digital Rail pentru Germania Pachetul kick-off al programului Digital Rail pentru Germania Group al companiei DB va ajuta compania să intre în era digitală în operațiunile feroviare. Aceasta reprezintă un salt tehnologic cuantic și va îmbunătăți capacitatea, calitatea, fiabilitatea și eficiența.
  1. Stațiile DB vor deveni hub-uri pentru mobilitatea de ultimă oră Stațiile vor fi centre de mobilitate multimodală și centrul vieții din oraș. Obiectivul este de a dubla capacitatea stațiilor de găzduire a unui număr de până la 40 de milioane de persoane pe zi și de a crea tranziții fără întreruperi între călătoria pe calea ferată și călătoria cu bicicleta sau autobuzul, sau utilizarea noilor servicii de mobilitate (carsharing, e-scutere etc.).
  1. DB va angaja 100.000 de angajați noi în următorii ani DB se angajează într-un moment în care majoritatea companiilor majore își reduc numărul de angajați, făcând acest lucru pe o scară masivă. În următorii câțiva ani, aproximativ 100.000 de angajați vor trebui să fie recrutați, instruiți și integrați pentru DB pentru a-și atinge obiectivele ambițioase.
  1. DB va avea mai multe trenuri și va oferi mai multe conexiuni decât oricând DB vizează creșterea capacității de ședere în transportul de călători cu până la 100% prin aducerea la 600 a numărului total de trenuri în parcul său de lungă distanță, cu accent pe investirea în trenuri noi de mare viteză.

Prelucrare după globalrailwayreview.com

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj