Electrificarea daneză în testare

csm_tn_dk-electric-test-runDANEMARCA: Au fost realizate primele încercări de deplasare pe timpul nopții utilizând electrificarea în 25 kV 50 Hz instalată recent pe linia Køge Nord – Næstvedd e 45 km, a anunțat managerul de infrastructură Banedanmark pe 25 martie.

Lucrările de modernizare și electrificare a traseului care vor permite operarea la 160 km / h au început în 2015 și au inclus reînnoiri ale căii, resemnalizarea, îndepărtarea vegetației și reconstruirea podurilor pentru a spori distanțele de izolare. Etapa finală care urmează să fie finalizată înainte de începerea operării va fi electrificarea liniilor din stația Naestved.

Traseul este cel de-al treilea care urmează să fie conectat prin programul național de electrificare lansat cu scopul de a reduce costurile de operare, de a spori fiabilitatea și de a oferi operări mai ecologice. O accelerație îmbunătățită și viteze mai ridicate de exploatare sunt de așteptat să reducă timpul de călătorie.

Primele rute care urmau să fie electrificate în cadrul programului au fost linia Esbjerg – Lunderskov de 57 km și linia de 60 de km rapidă aflată în construcție între København și Ringsted via Køge Nord. Următoarele rute sunt programate să fie Ringsted – Rødby (pentru tunelul Belt Fehmarn) și Roskilde – Kalundborg.

Prelucrare după railwaygazette

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj