Elveția a luat măsuri pentru realizarea coridorului feroviar de 4 metri

109-4m-korridorTransportul european de mărfuri remarcă o creștere a volumelor de mărfuri transportate cu camioane articulate cu semiremorci cu înălțimea colțului de 4 metri. Aceste camioane pot transporta mai multă marfă pe călătorie decât semiremorcile obișnuite. Astfel, proporția acestora în volumul traficului crește constant. Semiremorcile cu înălțimea colțului de 4 metri pot fi deja încărcate pe trenuri și transportate ca transport combinat pe ruta Lötschberg. Pe traseul Gotthard, noile tuneluri de bază prin Gotthard și Ceneri sunt deja capabile de 4 metri; totuși, diferite tuneluri, unele acoperișuri de platforme de peroane și alte facilități pe rutele de acces nu sunt apte pentru 4 metri.

În anul 2013, Parlamentul elvețian a aprobat propunerea Consiliului federal de a construi un coridor de 4 metri pe ruta Gotthard și a aprobat un credit de 990 de milioane CHF pentru acest lucru. Consiliul Federal se bazează pe coridorul de 4 metri de pe Gotthard, întărind în mod substanțial efectul de transfer modal pe cele două rute NRLA – Lötschberg și Gotthard. În paralel cu NRLA, coridorul de 4 metri va fi finalizat până la sfârșitul anului 2020.

Sarcina principală este adaptarea a aproximativ 20 de obiecte de tunel cu înălțime insuficientă pe căile de acces la tunelurile de bază Gotthard și Ceneri și eliminarea obstacolelor pe zonele deschise, cum ar fi echipamentele de semnalizare, acoperișurile platformelor de peroane și sistemele de curent de tracțiune etc. Măsura individuală majoră este noua construcție a tunelului Bözberg. Pentru ca un coridor de 4 metri să poată obține un traseu complet, trebuie să fie posibil transportul semiremorcilor pe calea ferată dincolo de frontiera elvețiană, până la terminalele de la est și vest de Milano. Acest lucru necesită și extinderi în Italia, care vor fi încheiate până la sfârșitul anului 2020. Deoarece sunt foarte interesate pentru Elveția, extensiile de pe linia Luino din Italia sunt finanțate de Elveția. Extensiile de pe linia Chiasso și Milano sunt plătite de Italia.

Prelucrare și foto după bv

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj