ERTMS/ETCS Hibrid – Principii detecție trenuri

Documentul prezentat este o adaptare a unui document produs de ”EEIG ERTMS Users Group”(EEIG ERTMS grupul de utilizatori).

Grupul de utilizatori ERTMS oferă o platformă pentru specialiștii din sectorul feroviar pentru a împărtăși experiențele și pentru a-și consolida opiniile în legătură cu acest sistem.

Membrii Grupului de utilizatori ERTMS sunt companii feroviare cu investiții mari în sistemul ERTMS (de obicei, peste 250 de milioane EUR). Grupul de utilizatori ERTMS este dedicat aspectelor tehnice și operaționale precum și a orientărilor privind implicațiile și impactul comercial ale sistemului ERTMS asupra administrațiilor feroviare europene. Grupul de utilizatori ERTMS lucrează îndeaproape cu Agenția Uniunii Europene pentru Căi Ferate (ERA), cu UNISIG (Asociația Internațională a Companiilor de Semnalizare din industria feroviară) , cu Railway Operational Communications Industry Group, (furnizorii de sisteme de telecomunicații feroviare) și cu laboratoarele independente implicate în testarea echipamentelor ERTMS.

ERTMS este o abreviere a sistemului european de management al traficului feroviar. ERTMS este format din ETCS (European Train Control System), un sistem de comunicații radio pentru cale ferată (în prezent GSM-R, care urmează să fie înlocuit cu FRMCS) și ETML (European Traffic Management Layer –nivelul managementului de trafic european), care oferă informații despre locația trenurilor în rețea) . Grupul de utilizatori ERTMS își concentrează activitățile pe ETCS și partea aferentă ETCS a sistemului de comunicații radio.

Grupul de utilizatori ERTMS este un partener al Comunitații Căilor Ferate Europene (CER), Managerii Europei de Infrastructură Feroviară (EIM), Alliance of Passenger Rail New Entrants (ALLRAIL), Association of European Rail Rolling Material Lessors (AERRL) și European Rail Freight Asociația (ERFA), împreună cu Uniunea Internațională a Căilor Ferate (UIC). Grupul de utilizatori ERTMS oferă, de asemenea, consiliere organizațiilor coridoarelor rețelei centrale europene în implementarea ERTMS pe coridoarele lor de transport feroviar de marfă.

Puteți accesa aici adaptarea traducerii documentului, traducere și adaptare realizată de Dipl. Ing. Orlando Crăciun, Vicepreședinte AIFR și membru al Prezidiului UEEIV.

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj