Finanțarea pentru rame electrice alimentate și de la baterii-electrice a fost convenită

28994_tn_alstom-coradia-continental-grey_01GERMANIA: Autoritatea de transport Mittelsachsen ZVMS a ajuns la un acord pentru ca o comandă pentru 11 rame electrice alimentate și de la baterii să fie finanțată de către mandatarul KfW IPEX-Bank cu Nord / LB și Deutsche Kreditbank. Pachetul de finanțare este în valoare de 49 de milioane EUR) și are un termen de 22 de ani.

Comanda va fi finalizată în ianuarie. Ramele electrice cu baterii Coradia Continental vor fi produse la fabrica Salzgitter a Alstom și echipate pentru a funcționa la alimentare de la electrificarea convențională de 15 kV 16,7 Hz sau folosind puterea bateriei pe rutele neelectrificate.

VMS intenționează să utilizaze ramele din anul 2023 pe ruta Leipzig – Serviciul RE6 de Chemnitz, care este operat în prezent de Mitteldeutsche Regiobahn de la Transdev care folosește locomotive diesel electrice Siemens ER20 și vagoane.

Autoritatea de transport consideră că utilizarea tracțiunii cu baterii va ajuta la protejarea mediului, oferind în același timp o modalitate rapidă de creștere a vitezei cu 20 km/h, ajungând la 160 km/h și îmbunătățirea confortului cășătorilor.

Electrificarea rutei este prevăzută pe termen mai lung, moment în care unitățile vor putea fi convertite în rame electrice convenționale alimentate exclusiv de la rețaua aeriană de contact.

Grupul celor trei bănci a finanțat anterior 29 de rame electrice convenționale pentru ZVMS în anul 2014.

Anunțând, pe 17 decembrie, cel mai recent acord, Andreas Ufer membru ao consiliului de administrație al IPF-Bank, KfW, a declarat că achiziția va contribui direct la reducerea emisiilor de CO2 și va sprijini, de asemenea, promovarea tehnologiilor noi și durabile.

Prelucrare și foto după Railway Gazette

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj