Firma Pandrol lansează clema de șină reproiectată

pandrolrailclampFirma Pandrol a lansat o clemă de șină reproiectată pentru a fi utilizată ca o îmbinare temporară înainte de sudare și pentru a preîntâmpina defectele înainte de reparare.

Pandrol a declarat că designul actualizat oferă o reducere a timpului de instalare și o performanță sporită, cu puncte de contact mai largi pentru a reduce frecarea și tensionarea șinei, precum și un unghi pozitiv de moment pentru eliminarea îndoirii șuruburilor.

Clemele de șină actuale se rotesc spre interior pentru a obține suport din partea șinei, făcând găurile bolțului neconcentrice și ducând la îndoirea șuruburilor. Noul proiect asigură un unghi de cuplu pozitiv înainte, astfel încât găurile să rămână aliniate pe măsură ce șurubul este strâns, astfel încât șuruburile să nu se îndoaie sub auto-încărcare. Aceasta înseamnă că pot fi refolosite, ceea ce duce la economii de costuri.

Testele au arătat că șuruburile rămân drepte la cuplul recomandat, iar clema oferă un fluaj redus al îmbinării șinei și o deviere a îmbinării verticale îmbunătățită, plus viteze mai mari permise în circulația pe linie.

Clema este compatibilă cu majoritatea secțiunilor de șină. Acesta a fost aprobată pentru utilizare la metroul din Londra și este în curs de aprobare cu SNCF, Infrabel, SBB, Network Rail și New York City Transit.

Prelucrare și foto după Railway Gazette

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj