Hitachi Rail a semnat un acord cadru de 77 milioane EURO cu SNCF pentru a echipa parcul de TGV cu ERTMS bi-standard

hitachiHitachi Rail a semnat un nou acord-cadru, în valoare de până la 77 milioane EURO cu SNCF, pentru a furniza echipamente de semnalizare digitală la bord (ERTMS/TVM bi-standard) pentru cea mai recentă generație de TGV (TGV-M) și trenuri TGV existente care operează în rețelele feroviare de mare viteză franceză și europeană.

Noul echipament va permite serviciilor feroviare să ofere o mai mare fiabilitate și disponibilitate a trenurilor pentru călători și va permite Europei să fie mai bine conectată printr-un transport durabil.

Echipamentul va fi realizat la fabrica Hitachi Rail din Riom, în centrul Franței. Contractul-cadru include comenzi pentru o sumă minimă de 25 milioane EURO, care poate fi prelungită la 77 milioane EURO în următorii cinci ani.

Echipamentul bi-standard ERTMS/TVM include un computer mai puternic, cu o capacitate mai mare de procesare permițându-i să gestioneze evoluțiile viitoare ale tehnologiei de semnalizare, inclusiv cele rezultate din viitoarea standardizare europeană. De asemenea, combină tehnologiile TVM („Transmission Voice-Machine”) și ERTMS (European Rail Traffic Management System) pentru a permite trenurilor de mare viteză ale SNCF să circule în siguranță pe rețelele franceze și transfrontaliere de mare viteză.

„Acest nou acord-cadru marchează un nou pas în colaborarea Hitachi Rail cu SNCF pentru modernizarea rețelei feroviare naționale de mare viteză. Urmează recentul contract semnat în noiembrie 2022 pentru montarea trenurilor E300 Eurostar și călătorii vor beneficia de tehnologia digitală de ultimă oră prin creșterea fiabilității și a capacității serviciului. Suntem mândri și recunoscători SNCF pentru încrederea continuă în tehnologiile feroviare Hitachi.” A spus Gilles Pascault – Președintele Hitachi Rail din Franța.

De la introducerea tehnologiei bi-standard în 2007, peste 1.000 de unități au intrat în funcțiune la bordul diferitelor tipuri de trenuri, în principal în Europa (Franța, Marea Britanie, Belgia, Țările de Jos, Italia, Luxemburg și Germania) și Asia (Coreea de Sud). și China).

Acest echipament de semnalizare în cabină poate fi folosit și exclusiv cu ERTMS, cu orice tip de trenuri și operațiuni, la nivel internațional.

Prelucrare și foto după Hitachi

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj