High Speed 2 riscă o întârziere majoră dacă principalele lucrări de construcție nu încep la timp în martie, a avertizat Oficiul Național de Audit (NAO).
Ultima actualizare a progresului NAO asupra proiectului avertizează că întârzierea începerii lucrărilor principale de construcție după 2020 „va pune în pericol data de deschidere a fazei 1 [Londra până la Birmingham]”.
Cu toate acestea, indecizia politică din jurul revizuirii Oakervee, ordonată de guvern – acum așteptată să fie publicată luna viitoare – amenință să întârzie calendarul construcției.
Raportul NAO avertizează că, dacă construcția nu începe în următoarele două luni, deschiderea fazei 1 va fi împinsă înapoi, deoarece „unele lucrări de construcție [lucrări de terasament] nu pot fi realizate decât în anumite perioade ale anului”.
Acesta spune: „Întârzierile pot reduce și timpul alocat pentru ultimele etape ale unui program, cum ar fi integrarea semnalizării și a sistemelor care controlează calea ferată și testarea funcționării preconizate a căii ferate, care sunt părți complexe și riscante ale livrării. un proiect la timp și buget. ”Raportul critică, de asemenea, promotorul de proiect HS2 Ltd, Departamentul pentru Transporturi (DfT) și mai ales guvernul pentru că a fost prea „ambițios” cu bugetul inițial și intervalul de timp al HS2.
Încă din aprilie 2019, HS2 Ltd a planificat pe baza unui program mai „realist” al programului, faza 1 fiind acum prevăzută să coste între 31 miliarde și 40 miliarde lire sterline, care este de ls3,9 miliarde lire sterline la 12,9 miliarde lire sterline (de la 14% la 47%), mai mult decât bugetul stabilit în 2013.
Prelucrat după newcivileengineer, unde puteți citi și alte detalii (în engleză)
Notă: High Speed 2 (HS2) este o cale ferată, planificată pentru mare viteză, în Regatul Unit, parțial în construcție. Parlamentul a aprobat planurile pentru prima secțiune în 2017, fiind efectuate lucrări de autorizare pentru linie și stații. Alte secțiuni așteaptă aprobare, în timp ce unele secțiuni vor avea modificări de proiectare pentru a fi integrate cu Northern Powerhouse Rail. La 21 august 2019, guvernul a comandat o revizuire independentă a proiectului prezidat de Douglas Oakervee; lucrările au continuat în timp ce s-a efectuat revizuirea. Revizuirea a fost finalizată în noiembrie 2019, fiind prevăzută publicarea la începutul anului 2020.
HS2 este destinat să lege 21 de destinații – aeroportul Birmingham, Birmingham, Carlisle, Chesterfield, Crewe, East Midlands, Edinburgh, Glasgow, Leeds, Liverpool, Londra, Manchester, aeroportul Manchester, Newcastle, Old Oak Common în Londra, Oxenholme, Penrith, Preston , Sheffield, Warrington și York – pe un amestec de linii de mare viteză existente și noi. Traseele de mare viteză de 200 km / h existente sunt denumite căi clasice. Coloana vertebrală a rețelei este o nouă cale dedicată de 362 km / h, fiind aproximativ viteza dublă liniilor clasice de mare viteză existente, care vor servi direct Birmingham, Birmingham Airport, Crewe, East Midlands, Leeds, Londra, Manchester, aeroportul Manchester și Old Oak Common. Un nou parc de trenuri dedicat cu vagoane mai spațioase, capabile de viteze mai mari, numite trenuri „captive”, va funcționa doar pe coloana vertebrală nou construită. Un al doilea parc de trenuri, numit „compatibil clasic”, va putea funcționa pe coloana vertebrală clasică și pe noua coloană vertebrală mai mare. Programat să se deschidă în faze între 2026 și 2033, HS2 va fi a doua linie feroviară de mare viteză din Marea Britanie capabilă să aibă viteze peste 299 km / h, prima fiind High Speed 1 (HS1), care face legătura între Londra și Londra. Channel Tunnel, comandat la mijlocul anilor 2000. În total lungimea liniilor din faza 1 (230 km) și din fazele 2A și 2B va atinge 530 km, alimentarea fiind la 25 kV – 50 Hz. Nu există planuri de conectare directă a HS1 la HS2. Sursa și foto Wikipedia