Întreținerea și construcția liniilor de contact cu utilaje Plasser&Theurer

La InnoTrans 2022, am putut să raportăm comanda majoră de la ÖBB pentru modernizarea parcului de vehicule de întreținere. Ca parte a acestei comenzi, furnizăm un total de 56 de vehicule de întreținere fără emisii, de înaltă performanță, cu propulsoare hibride ecologice, care vor asigura o disponibilitate ridicată a căii și, astfel, o funcționare fiabilă în rețeaua ÖBB.

În acest an, vă prezentăm CatenaryCrafter 15.4 E³ C/B/I (Catenary/Baterie/Motor cu ardere internă Tip 1 și Tip 2) în zona exterioară, care este special optimizat pentru lucrările de asamblare pe sisteme de linii aeriene.

Flexibil și sigur pe linia aeriană CatenaryCrafter (utilaj multifuncționl catenar) aeste echipat cu o macara feroviară care include un coș de lucru cu o rază mare de acțiune și permite efectuarea lucrărilor până la vârful suportului. Platforma de lucru aeriană din trei părți poate fi utilizată pentru a lucra în trei poziții diferite în același timp, asigurând siguranța la locul de muncă și o bună accesibilitate la toate componentele relevante ale liniilor aeriene.

Tehnologie de propulsie nou dezvoltată pentru funcționare fără emisii și performanță ridicată de tracțiune.

Principalele caracteristici:

  • Design modular al vehiculului pentru o gamă largă de aplicații
  • Unitățile de lucru și caroseriile vehiculelor pot fi adaptate modular la cerințele individuale ale clienților
  • Diverse opțiuni de alimentare cu energie disponibile
  • Combinația dintre alimentarea cu energie de la liniile aeriene și bateriile permite conducerea și lucrul fără emisii
  • Viteze mari (până la 120 km/h) atunci când conduceți singur sau când tractați pentru a asigura accesul rapid la șantier
  • Integrarea cabinelor sociale în diferite modele (de exemplu, cu chicinetă, scaune, zonă sanitară etc.)
  • Integrarea unui atelier de lucru într-un mediu sigur direct la fața locului
  • Acomodare confortabilă și ergonomică a personalului pe mașină – și pentru călătorii de transfer
  • ETCS integrat în combinație cu sistemul național de protecție a trenurilor
  • Echipament de bord pentru utilizarea eficientă a pauzelor de închidere cu siguranță la locul de muncă ridicată

Date tehnice

  • Lungime peste tampon                                                                             19.140 / 22.040 mm
  • Distanța axelor                                                                                            12.500 / 15.400 mm
  • Lățimea căii                                                                                                  1.435 mm
  • Linia de delimitare a vehiculului                                                              G1 / G2 (EN15273)
  • Max. sarcina pe osie                                                                                   20 – 22,5 t
  • Clasa de traseu                                                                                            C2 / D2 / D4 (EN15528)
  • Max. viteza de conducere cu autopropulsie                                         120 km/h*
  • Max. viteza de conducere trasă                                                               120 km/h*
  • Max. viteza de lucru in operarea macaralei cu telecomanda radio      0 – 5 km/h*
  • Max. viteza de lucru în operarea pe scenă                                            0 – 10,8 km/h*
  • Max. viteza de lucru Viteza de lucru rapida                                           0 – 40 km/h*
  • Max. număr de personae                                                                          11
  • Opțiuni de alimentare cu energie      Linie aeriană / diesel / baterie (și combinații ale tuturor)
  • Max. încărcăturile remorcii (numai când se deplasează)                   900 t
  • Max. putere                                                                                                  Diesel: 520 / Electric: 430 kW

Prelucrare după Plasser&Theurer

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj