Coreea de Sud: Hyundai Rotem a livrat primul prima ramă electrică EMU-250 cu tracțiune distribuită la Korail pe 4 noiembrie.
Operatorul național din Coreea de Sud a comandat 19 rame electrice EMU-250 cu șase vagoane, în două loturi în anul 2016, cinci fiind programate să fie livrate din fabrica Changwon a producătorului până în august 2020, iar restul de 14 până la sfârșitul anului 2020.
Prima prima ramă electrică cu viteza maximă de 260 km/h este de așteptat să intre în serviciu la începutul anului 2020. Parcul va fi folosit pe liniile Gyeongjeon, Seohae și Jungang. Unitățile au fost proiectate pentru servicii care fac numeroase opriri pe rutele modernizate pentru operarea de 200 km/h, unde viteza maximă a acestora este mai puțin importantă decât accelerația rapidă și frânarea.
Proiectarea EMU-250 a fost derivată din prototipul HEMU-430x de mare viteză al Hyundai Rotem, prezentat în anul 2012.
Fiecare unitate cu șase vagoane va avea 150 m lungime și 3.150 mm lățime cu o capacitate de 381 de călători. Interiorul a fost dezvoltat încorporând feedback-ul primit atunci când o machetă a fost prezentată publicului în anul 2017, are mai mult spațiu pentru picioare decât trenurile anterioare de mare viteză Korail, cu cotiere mai largi, scaune aliniate la ferestre și puncte de încărcare USB și wireless.
Prelucrare și foto după Railway Gazette