Mașinile de cale Plasser & Theurer sunt acum compatibile cu biocombustibil

Prin utilizarea biocombustibilului HVO100 (ulei vegetal hidrogenat), Plasser & Theurer oferă o altă alternativă pentru reducerea emisiilor de CO2 ale mașinilor de construcție și întreținere a căii ferate. Această inițiativă ecologică subliniază angajamentul companiei față de tehnologiile durabile și reducerea semnificativă a emisiilor în industria construcțiilor de căi ferate.

HVO100 este un combustibil sintetic produs prin hidrogenarea uleiurilor vegetale. Cu proprietăți similare cu motorina convențională, HVO100 oferă un avantaj decisiv: producția sa este practic neutră din punct de vedere climatic și se bazează pe materii prime regenerabile. Utilizarea reziduurilor vegetale și animale asigură că nu există concurență cu producția de alimente. În comparație cu motorina, acesta economisește 70% până la 90% din emisiile globale de CO2. În plus, reduce considerabil emisiile locale, cum ar fi praful fin, hidrocarburile, monoxidul de carbon și oxizii de azot.

Toate mașinile noi sunt acum compatibile cu HVO Toate mașinile noi Plasser & Theurer sunt acum aprobate pentru funcționarea cu HVO100 în conformitate cu EN 15940, indiferent de categoria de mașini. Această tranziție permite să se obțină emisii reduse semnificativ fără pregătire suplimentară sau modificări în funcționarea mașinii.

Biocombustibil – tehnologia de legătură și soluția pentru toate anotimpurile

Biocombustibilul HVO100 servește ca o tehnologie de legătură, mai ales în scenariile în care mașinile E³ fără emisii nu sunt încă o opțiune viabilă. Un alt avantaj al HVO100 este că poate fi folosit tot anul fără schimbare, spre deosebire de motorina de iarnă și de vară. În plus, nu există niciun risc de infestare cu insecte diesel în timpul depozitării pe termen lung.

Compatibilitatea HVO100 dovedită în testele pe teren

Rezultatele testelor de teren efectuate în colaborare cu DB Netze vorbesc de la sine. Utilizarea HVO100 pe un autovehicul de cale GAF 746.0 nu a avut un impact negativ asupra componentelor mașinii sau asupra întregului sistem. Consumul de combustibil, comportamentul motorului și funcționarea mașinii au fost echivalente cu omologul alimentat cu motorină în mare măsură. Mașinile existente pot fi testate pentru compatibilitatea HVO.

Prelucrare și foto după Plasser & Theurer

Nota AIFR: SR EN 15940 – Carburanți pentru automobile. Motorine parafinice obținute prin sinteză saU Hidrotratament. Cerințe și metode de încercare

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj