Modernizarea Kamptalbahn din Austria Inferioară cu TDAT inovatoare

La sfârșitul anului 2023, Căile Ferate Federale Austriace (ÖBB) au finalizat prima fază de modernizare a tehnologiei de control și siguranță (TDAT) a Kamptalnahn între Sigmundsherberg (districtul Horn) și Hadersdorf am Kamp (districtul Krems).

Kamptalbahn există din 1889 și este o linie de cale ferată regională cu linie simplă, neelectrificată, cu o lungime de 43,8 km.

Din 2022, au fost implementate măsuri de atractivitate pentru a utiliza posibilele capacități de transport într-o manieră optimizată din punct de vedere al efortului și, prin urmare, a crește numărul de pasageri.

Acest lucru este posibil prin utilizarea unei tehnologii inovatoare și foarte sigure la costuri optimizate. Gara din capitala districtului Horn, ca și întregul traseu, va fi controlată în viitor cu tehnologia de semnalizare digitală de la Schedt&Bachman (S&B).

Acest raport oferă o scurtă prezentare generală și o perspectivă asupra măsurilor de reînnoire holistică ale LST de-a lungul Kamptalbahn.

Traducerea din revista  Signal + Draht nr. 10/2023, pg 33-42, autori Harald Taferner şi Christoph Grunberger, realizată de Dipl. Ing. Dan Fulea, Şef Centru AIFR Braşov poate fi accesată aici

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj