Monitorizarea digitală a vegetației și infrastructurii testată pe East Coast Main Line

Network Rail, LNER, CrossTech și Hitachi Rail colaborează pentru a testa cea mai recentă monitorizare a activelor digitale pentru a observa mediul natural și calea, inclusiv vegetația și terasamentele.

Monitorizarea zonelor în timp real îmbunătățește și mai mult siguranța, ajutând la detectarea potențialelor pericole, cum ar fi speciile de copaci invazive sau surplombate, frunzele de pe calea de rulare sau tasarea terasamentelor care ar putea cauza daune sau întârzieri. Network Rail a estimat anterior că incidentele legate de vegetație costă până la 3 milioane de lire sterline anual numai în regiunea de sud.

Noua cameră CCTV orientată spre înainte (FFCCTV) a fost instalată în cabina mecanicului unui tren LNER Azuma pentru proba de 12 luni, care a început în mai. Trenul operațional Azuma are acum un rol cheie în digitizarea monitorizării și întreținerii infrastructurii pe linia principală a coastei de est. Această soluție folosește cea mai recentă tehnologie a senzorilor de cameră cu inteligență artificială (AI).

Automatizarea detectării pericolelor potențiale, combinată cu identificarea unde este necesară întreținerea, permite o abordare proactivă a întreținerii infrastructurii. De asemenea, încercarea va oferi informații și îndrumări pentru a optimiza când și unde este necesară întreținerea pe linia principală a coastei de est.

FFCCTV este cea mai recentă dezvoltare dintr-o suită mai largă de soluții de monitorizare a activelor digitale Hitachi, care poate monitoriza în direct liniile, liniile aeriene și trenul în sine. Aceste soluții digitale, care funcționează fie independent, fie în combinație, permit o monitorizare automată și mai precisă pentru a ajuta la modernizarea căilor ferate.

Prelucraree și fotografie după Hitachi Rail

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj