Moscova – Kazan linie de mare viteză

  • Țara: Rusia
  • Tip: Mare Viteză
  • Construcție Start: 2019
  • Finalizare: 2024
  • Lungime: 762 km
  • Cost: 21,4 miliarde de dolari SUA

Puteți urmări aici o scurta prezentare video a proiectului

1280px-III_железнодорожный_съезд_РЖД_Москва_2017_4Linia de trei miliarde Ruble va fi primul segment al unei căi ferate transfrontaliere ambițioase, care va conecta Moscova cu Beijingul. Acordul de construcție care acoperă prima secțiune a fost anunțat în octombrie și solicită începerea lucrărilor pe aliniamentul de 301 km dintre Zheleznodorozhny, la 21 km est de Moscova și Gorokhovets.

Linia este în curs de dezvoltare ca un parteneriat public-privat care implică Căile Ferate Ruse (RZD) cu susținătorii chinezi.

Linia feroviară de mare viteză de 770 km Moscova-Kazan va conecta cele două mari orașe rusești din Moscova și Kazan.

Proiectul feroviar este în curs de dezvoltare de către liniile ferate de mare viteză JSC, o filială a căilor ferate rutiere, prin intermediul unui parteneriat public-privat. Traseul va fi construit în 12 etape și este de așteptat să creeze mai mult de 373.000 de noi locuri de muncă. 

Moskova_Kazan HSLTraseul Moscova-Kazan este prima fază a secțiunii ruse, din cele 12 faze ale unei rețele feroviare de mare viteză între Europa și Asia, care urmărește să abordeze creșterea transportului de mărfuri între Beijing, China și Moscova, Rusia.

Linia feroviară de mare viteză Moscova-Kazan va avea două căi principale cu un ecartament de 1,52m și o pantă maximă de 24‰. Acesta va include de-a lungul traseului căi fără balast lungime de 1.517 km și 83 km de căi cu balast.

Căile ferate rusești intenționează să opereze trenuri lungi de 300 de metri, cu o viteză de operare de 360 km / h și o viteză maximă de 440 km / h.

Trenurile pot fi alimentate de rețeaua de tracțiune 3kV DC sau de rețeaua de tracțiune de 25kV AC. Vor folosi între 12 și 16 vagoane pentru transportul de mărfuri și vor putea funcționa la temperaturi cuprinse între -50 ° C și 40 ° C.

Prelucrare după IRJ și railway-technology.com, foto railway-technology.com si wikipedia

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj