OLANDA: Prima dintre ramele electrice (EMU) tip Coradia Stream pe care operatorul național olandez de pasageri NS l-a comandat de la Alstom în cadrul programului Intercity New Generation (IC NG) a fost mutat de la fabrica producătorului din Katowice, Polonia, la fabrica Salzgitter din Germania, pentru testare statică. Aceasta va fi urmată de încercări dinamice la circuitul Velim din Republica Cehă și apoi de testare în camera climatică Rail Tec Arsenal din Viena, Austria.
Contractul de 800 milioane de euro acordat de NS în iulie 2016 a acoperit 49 de unități IC-NG de cinci vagoane cu 256 de locuri și 30 de unități cu opt vagoane, cu 417 de locuri. Interiorul primului EMU nu este încă amenajat. Când vor fi finalizate, EMU va oferi toalete accesibile pentru scaune rulante, wi-fi, prize USB, ecrane de informare a pasagerilor, iluminare cu LED-uri controlate inteligent și spațiu pentru bagaje.
Prima ramă electrică IC-NG urmează să sosească în Olanda în 2020, înainte de intrarea în serviciul de călători pe ruta Amsterdam – Rotterdam – Breda din 2021 și ruta Den Haag – Eindhoven din 2022.Unitățile de 200 km/h vor fi echipate pentru a funcționa pe linia de mare viteză HSL-Zuid electrificată în 25 kV 50 Hz, precum și pe rețeaua convențională electrificată în 1,5 kV cc.
Prelucrare și foto după railwaygazette