Noul ICE livrat cu viteză record și gata de plecare

ice 3neoDeutsche Bahn (DB) a pus în funcțiune, pe 5 decembrie, cea mai recentă generație ICE cu aproximativ o săptămână mai devreme decât era planificat inițial. Noul ICE 3neo a făcut călătoria inaugurală cu călători între Frankfurt/Main și Köln. Partenerii DB și producătorul Siemens Mobility au reușit să pună în funcțiune trenul în timp record. În ciuda restricțiilor legate de pandemie și a lanțurilor de aprovizionare întrerupte la nivel mondial, călătoria inaugurală a călătorilor a avut loc la doar doi ani și jumătate după ce trenul a fost comandat în iulie 2020.

Cu această investiție, DB își întinerește și își extinde în continuare parcul pe distanțe lungi. Până în 2029, DB va fi investit zece miliarde de euro în trenuri noi, inclusiv 73 ICE 3neo. Cu o viteză maximă de 300 km/h, ICE 3neo este un factor important în orarul sincronizat planificat la nivel național al DB. Prin furnizarea a 32.000 de locuri suplimentare până în 2029, trenul va contribui la atingerea capacității de locuri necesare pentru creșterea estimată a călătorilor.

O dată cu modificarea orarului DB care va intra în vigoare pe 11 decembrie, călătorii vor putea folosi trenul în serviciul regulat între Dortmund, Köln și Frankfurt/Main și până la München prin noua rută de mare viteză Wendlingen-Ulm. DB va extinde treptat domeniul de activitate al trenului cu livrarea de trenuri suplimentare. Începând cu 2024, ICE 3neo va funcționa și pe rute internaționale către Belgia și Țările de Jos.

Cu spațiu pentru opt biciclete pe fiecare tren, noul ICE va fi primul tren de mare viteză care le va transporta cu viteze de până la 300 km/h. Noile afișaje de rezervare cu lumini LED colorate arată toate locurile rezervate și libere dintr-o privire. În plus, ICE 3neo are geamuri special dezvoltate pentru a asigura recepția stabilă a semnalului pentru telefonul mobil, iluminare care variază în funcție de momentul zilei, și prize și suporturi pentru tablete la fiecare loc. O dezvoltare complet nouă este liftul robust, ușor de utilizat al trenului, instalat la o ușă rezervată exclusiv pentru călătorii în scaune cu rotile. De asemenea, DB a instruit aproximativ 5.000 de angajați pentru a se ocupa de service la bord, întreținere și conducere, în timp record – o condiție prealabilă pentru punerea în funcțiune rapidă a ICE 3neo.

Prelucrare după SIEMENS Mobility si DB, unde puteți accesa pe pagina de start o scurta prezentare video a noului ICE 3neo

De asemenea puteți viziona aici o prezentare mai amplă

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj