NovoCrete Rail – Peste acesta se poate monta şina

Reînnoire ieftină, rapidă și ecologică a infrastructurii feroviare.

Protecția climei, experiența de călătorie, sustenabilitatea: s-au putut sărbători de fapt în Anul European feroviar (al şinei).

Nu a existat infrastructură în Germania care să se manifeste aşa, de ani de zile. Sunt necesare eforturi financiare și organizaționale mari pentru a încetini declinul din prezent al acesteia.

Așadar, până în 2030, suma record de 86 de miliarde EUR va intra în întreținerea și modernizarea rețelei feroviare existente. Aceasta înseamnă că liniile și stațiile, instalaţiile de centralizare și sistemele de alimentare cu energie se vor reînnoi. [1]

Investițiile sunt destinate, printre altele, pentru reînnoirea a 2.000 de poduri de cale ferată precum și a aproximativ 2.000 km de cale și 2.000 de macaze pe an. La aceasta se adaugă înlocuirea a milioane de traverse și tone de balast, șlefuirea șinei și burarea căii.  Dar asta e doar munca la suprastructură.

Traducerea articolului din revista EI-Eisenbahningenieur nr. 5/2021, pg 28-31, autor Hansjörg Bihl, realizată de Dipl. Ing. Dan Fulea, Șef centru AIFR Brașov poate fi accesată aici.

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj