Marți 29 ianuarie 2019, a fost deschisă circulația cu tracțiune diesel pe noua linie dublă de cale ferată Lianokladi și Domokos. Până în prezent circulația trenurilor s-a realizat pe vechea linie simplă, neelectrificată.
Deschiderea circulației s-a făcut după finalizarea lucrărilor de modernizare a rețelei.
Potrivit companiei de stat responsabilă pentru lucrările la infrastructura feroviară cu finanțare externă, Ergose, secțiunea dintre Lianokladi și Domokos va fi deservită de trenuri cu tracțiune diesel până la sfârșitul lunii februarie, când se va finaliza electrificarea completă a secțiunii.
Marți, 22 ianuarie 2019, ERGOSE a efectuat teste de sarcină necesare pe podul feroviar CG26 din Εκκάρα.
Două trenuri cu platforme de vagon încărcate cu o greutate mare de șine, cu o greutate totală de 800 de tone, au fost conduse la cele trei deschideri ale podului și măsurătorile comportamentului static al podului. Testele care au durat mai mult de 5 ore au fost absolut de succes, astfel încât cel mai bun pod de cale ferată din țară este gata să intre în circulație.
Prin această punere în funcțiune, va scădea durata călătoriei Atena – Salonic la circa 4 ore.