Operatorul slovac ZSSK a primit prima ramă electrică RegioPanter

csm_tn_sk-zssk-RegioPanter_EMU_rolled_outSLOVACIA: Compania Škoda Transportation a predat prima ramă electrică (EMU) clasa 660 comandată de operatorul național de transport de pasageri ZSSK pentru a fi folosită la serviciile regionale din jurul orașului Žilina.

În martie 2018, a fost semnat contractul de 160 de milioane de euro pentru 25 de EMu cu alimentare dublă de la tensiunile de 3 kV cc / 25 kV ca, care au o viteză maximă de 160 km/h, cofinanțat din Programul Operațional Integrat 2014-2020 al Uniunii Europene.

Compania Škoda va furniza primele două unități, în timp ce asamblarea restului de unități a fost subcontractată companiei slovace ŽOS Trnava, folosind caroserii, boghiuri și pachetele de tracțiune furnizate de Škoda. Toate unitățile sunt programate să fie în funcțiune până în anul 2022.

EMU-urile cu podea parțial coborâtă au o putere de 2 040 kW și au la bază unitățile RegioPanter livrate operatorului național ceh ČD Clasa 440/640/650.

ZSSK a comandat două variante, 13 unități cu trei vagoane cu 247 locuri și 12 unități cu patru vagoane care oferă 343 de locuri. Interiorul dispune de aer condiționat, iluminare cu LED-uri, spațiu pentru biciclete sau carucioare, o toaletă accesibilă persoanelor cu mobilitate redusă, sistem informatic audio-vizual, CCTV, prize 230 V și wi-fi.

Prelucrare și foto după railwayazette

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj