Piața mondială a infrastructurii feroviare – august 2019

generic-rails-unloadedCroația: HŽ Infrastruktura, Autoritatea Portului Rijeka și SŽ-ŽGP Ljubljana au semnat un acord pe doi ani pentru modernizarea șantierului de marfă de la Rijeka și pentru construcția infrastructurii feroviare la noul terminal de containere pentru marea adâncă. Proiectul de 32 de milioane de euro va fi cofinanțat în proporție de 85% de Facilitatea de Conectarea Europei a UE.

Republica Cehă: Brno a atribuit Metrostav un contract de 1,4 miliarde KC (54,02 milioane Euro) pentru construirea unei extinderi de 900 m a traseului 8 către campusul universitar Bohunice și spital.

Ungaria: Un contract de 2,08 miliarde USD pentru modernizarea traseului de 150 km de la Budapesta Soroksár la granița cu Serbia la Kelebia și instalarea ETCS Nivel 2 pentru a permite operarea la 160 km / h a fost semnat de consorțiul CRE al RM International (50%), China Tiejiuju Inginerie și Construcții și Grupul de inginerie de electrificare a căilor ferate China. Acesta va intra în vigoare odată ce un împrumut de la EximBank din China pentru finanțarea a 85% din cost va fi finalizat la sfârșitul acestui an.

Kazahstan: Integra Construction KZ a comandat sistemul interloking Bombardier EBILock 950 bazat pe computer care acoperă 34 de macazuri și 48 de semnale la Zhezkazgan.

Polonia: PKP PLK a semnat trei contracte cu o valoare totală de 610 milioane EUR pentru Torpol și Intercor pentru modernizarea a 70 km de infrastructură feroviară în portul Gdańsk și pentru Budimex să realizeze lucrări în portul Gdynia, unde 115 km de cale vor fi modernizați iar calea de acces electrificată.

ZUE urmează să repare și să întrețină liniile de tramvai în Cracovia timp de trei ani, începând cu luna octombrie, în baza unui contract de 68,4 m złoty (156,05 milioane Euro).

Pro-Tra Building a semnat un contract de 64,6 m złoty (147,38 milioane Euro) pentru lucrări pregătitoare la primii 1 – 2 km, fază a unei extinderi de 7 km a rețelei de tramvai Wrocław până la Nowy Dwór.

Spania: ETCS Nivelul 2 a fost comandat pe linia de mare viteză Valladolid – León de 163 km, ca parte a unui program de semnalizare, control al trenurilor și modernizare telecomunicații derulat de Alstom, Bombardier și Indra în cadrul unui contract atribuit de ADIF Alta Velocidad care include și 20 ani de întreținere.

Marea Britanie: Transport for Wales a acordat Balfour Beatty, Alun Griffiths și Siemens Mobility contractele de implicare rapidă înainte de achiziții pentru primele etape ale proiectului Metro South Wales. Acestea acoperă planificarea și proiectarea sistemelor de control, a lucrărilor de la cale, a stațiilor și a depoului de întreținere de la Taff’s Well.

Network Rail a acordat Amaro, AMCO Giffen, Amey, Balfour Beatty, Linbrooke, OSL și Volker Rail un total de 17 contracte cadru pentru lucrări de semnalizare minore, cu o valoare totală estimată de 215 milioane lire sterline.

Prelucrare după railwaygazette.com

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj