Trenul diesel a ajuns în portul Royal Portbury, Bristol, cu navă din Spania, pe 25 iunie, și va fi transportat cu camionul la Merseyside pentru a finaliza lucrările în următoarele săptămâni înainte de a intra în testele efectuate pe rețeaua feroviară din Marea Britanie.
El urmează să fie urmat în câteva săptămâni de primul tren electric pentru Northern.
Cele 500 milioane de £ pentru noile trenuri care sunt în construcție reprezintă punctul culminant al planurilor de modernizare Northern, care includ, de asemenea, eliminarea trenurilor Pacer, renovarea tuturor trenurilor existente la un nivel înalt, stații mai bune și mai multe servicii până în 2020.
Noile trenuri se mândresc cu un nivel de specificație care va stabili noi standarde pentru transportul feroviar local din Nord, inclusiv aer condiționat, prize de putere pentru scaune, Wi-Fi gratuit și un sistem electronic de rezervare a locurilor. Toate trenurile noi vor fi pe deplin accesibile.
Aceste parcuri de trenuri moderne, primele trenuri noi pe rețeaua Northern pentru o generație, sunt construite de CAF și deținute de Eversholt Rail.
Pasionații și clienții vor căuta primele imagini ale trenurilor în această vară, când vor începe testarea în nord.
“Primirea trenului pe teritoriul Regatului Unit este o piatră de hotar majoră în programul nostru de modernizare”, a comentat Ben Ackroyd, directorul de inginerie la Northern.
“Echipele de inginerie și de operare ale Northern au muncit din greu pentru a produce un design care va aduce o îmbunătățire reală a experienței clienților noștri la bord. Sunt încântat să văd că primele dintre ele intră în serviciu la sfârșitul anului. “
Mary Kenny, CEO la Eversholt Rail, a declarat: “În calitate de proprietari ai acestui nou parc de trenuri de clasă 195, suntem încântați de trecerea la următoarea fază a proiectului și așteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu partenerii noștri nordici și CAF în punerea în funcțiune în Regatul Unit și testarea acestor trenuri noi. “
Prelucrare după globalrailwayreview.com