Liniile de cale ferată din întreaga lume sunt echipate cu traverse din beton, oțel, materiale sintetice și/sau lemn. Aceste materiale sunt supuse unui proces natural de îmbătrânire, uzură din cauza condițiilor de mediu și a solicitărilor exploatării feroviare.
Prin urmare, inspecțiile regulate și măsurile de întreținere de către companiile de infrastructură feroviară sunt esențiale pentru a menține infrastructura feroviară în siguranță, la timp și prietenoasă cu clienții. Utilizarea inovatoarelor reparații ale găurilor de tirfon reprezintă o contribuție durabilă și semnificativă la reducerea la minimum a lucrărilor necesare de reparare a liniilor și a macazelor și la extinderea utilizării liniilor și macazelor cu suprastructuri de traverse din lemn până la cel puțin patru până la zece ani.
Procesul combină inovația și concentrarea pe nevoile clienților de mai bine de 40 de ani în Germania, Elveția, Austria și de trei ani şi în Țările de Jos.
Traducerea articolului din revista EI–Der EISENBAHN INGENIEUR nr. 3/2022, pg 28–32, autori: Norman Krumnow, Georg Gabler, Klaus Weis, Pascal Humbert și Arthur Kappers, realizată de Dipl. Ing. Dan Fulea, Șef Centru AIFR Brașov, poate fi accesată aici