Regatul Unit se angajează să decarbonizeze calea ferată, cu un concurs de inovare RSSB de 1 milion de lire sterline

logo smartrail_2Organizația de cercetare și dezvoltare a industriei feroviare din Regatul Unit, Comitetul de siguranță și standarde feroviare (RSSB) a acordat un milion de lire pentru câștigătorii unei inițiative de sustenabilitate pentru decarbonizarea rețelelor națiunii.

În urma unei provocări lansate anul trecut de către fostul ministru al transporturilor, Jo Johnson, de a scoate trenurile cu motor diesel din Marea Britanie până în 2040, RSSB a înființat Grupul de Lucru pentru Decarbonizare. De la introducerea acestui lucru, grupul a fost în căutarea unor soluții în afara doar a electrificării rețelei, incluzând materialul rulant alimentat cu baterii și hidrogen. Johnson a spus, în februarie 2018, că progresul industriei feroviare din Regatul Unit în reducerea emisiilor de carbon a fost – în comparație cu alte forme de transport – “cu claritate lent”.

La 31 ianuarie 2019, Decarbonisation Task Force și RSSB au prezentat într-un raport ceea ce e văzut ca un set credibil de opțiuni tehnice care să preia apelul la acțiune de la Johnson. Câștigătorii premiului comun de 1 milion de lire sterline vor publica concluziile lor în aproximativ un an.

O mare parte din reducerea emisiilor în Regatul Unit se află în secțiunile mari de electrificare care au fost fie instalate, fie sunt în curs de modernizare pentru a accepta trenuri electrice. Transportul feroviar cu energie electrică rămâne o opțiune neviabilă pentru multe zone îndepărtate, însă instalarea infrastructurii necesare este dificilă sau nu.

Cei șase câștigători ai acestui premiu de decarbonizare vor ajuta RSSB să ofere “soluții noi” pentru a ajuta industria feroviară din Marea Britanie să fie cea mai durabilă formă de transport pentru călători și mărfuri. Cele șase proiecte sunt:

  1. Decarbonizarea vehiculelor feroviare bi-modale de mare viteză prin intermediul controlului optim al puterii Universitatea Loughborough, în colaborare cu Angel Trains, Chiltern și Great Western Railway, va încerca să minimizeze dioxidul de carbon generat de vehiculele electrice bi-mode.
  1. Înlocuirea digitală a căii ferate de marfă Artemis Intelligent Power, Direct Rail Services și Universitatea din Huddersfield vor face legătura cu Freightliner și Voith Turbo pentru a investiga fezabilitatea tehnică și comercială a tehnologiei Digital Displacement (DD) pentru a reduce emisiile de carbon.
  1. Locomotive cu combustibil dual pentru a decarboniza operarea în transportul de marfă G-Volution, GB Railfreight, Rail Rail, Loram Marea Britanie, Colas Rail Freight, Europhoenix și Deutsche Bahn se unesc pentru a convinge operatorii de marfă să adopte o strategie de combustibil în afara motorului tradițional.
  1. Liniile Green Valley Riding Sunbeams se alătură echipei Ricardo Energy, Network Rail, Țara Galilor, Energy Saving Trust Waless, 10:10 Climate Action and Transport for Wales pentru a utiliza investigații în energie regenerabilă pentru a optimiza utilizarea energiei de tracțiune în curent alterativ pe rețelele de călători.
  1. Hyd-Energy: Fezabilitate și proiectare a generală viitoarelor depourilor feroviare ”hydrail” (”transport feroviar cu hidrogen”) Un sistem de alimentare cu hidrogen realizat de Universitatea din Birmingham, Porterbrook și Transport pentru West Midlands, care include producerea, livrarea, comprimarea și stocarea acestei surse de energie fără emisii.
  1. Mediu digital pentru dezcarbonizare inteligentă în colaborare (DECIDe) Un program de implicare digitală, realizat în colaborare cu Universitatea Newcastle, HS2 și MTR, care are ca scop să contribuie la promovarea implicării inter-industriale în domeniul decarbonizării. Acest proiect de fezabilitate se concentrează mai întâi pe utilizarea de către HS2, dar este de așteptat să se aplice și în restul rețelei feroviare.

Prelucrare după smartrailworld.com

NOTĂ: Problemele menționate vor fi dezbătute în cadrul conferinței ”Construirea căi ferate digitale a viitorului” ce va avea loc pe 17-19 iunie 2019 la Munchen

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj