Compania Reloc SA, cu sediul in Craiova, a anunțat că a primit certificatul de omologare tehnică pentru locomotiva electrică cu baterii tip LE 310 kW-BAT-RC pentru serviciul de manevră feroviară.
Locomotiva a fost omologată tehnic de tip în faza preliminară pentru a fi utilizată în domeniul transportului feroviar. Certificatul de omologare tehnică este valabil până la 6 februarie 2020. Materialul rulant se încadrează în clasa de risc IA.
Locomotiva poate fi utilizată pe ecartament standard de 1.435 mm, viteza maximă de deplasare fiind de 100 km/h. Sarcina maximă pe osie (alimentată cu nisip) este de 17,5 t.
Motorul de tracțiune este de tip MAS-T și are o putere nominală de 310 kW. Acesta este alimentat de la un invertor trifazat cu o putere nominală de 350 kW si este răcit cu un ventilator cu o putere de 2,2 kW.
Locomotiva este echipată cu 240 baterii de acumulatoare tip Lithium-lon-Cell LFP 3,2 V400 Ah legate în serie fiecare având o tensiune nominală de 3,2 V și o capacitate nominală de 400 Ah.
Noua locomotivă este echipată și cu un sistem de comandă prin radio de la distanță.
Sursa clubferoviar.ro