RER NG al Alstom a intrat în serviciul comercial pe linia RER D a rețelei Île-de-France Mobilités

La un an de la implementarea sa treptată pe linia RER E, rama RER NG a întâmpinat primii călători și a fost introdus treptat pe linia RER D din 16 decembrie 2024.

Finanțat integral de Île-de-France Mobilités, RER „Noua Generație” este un material rulant cu etajat conceput pentru liniile RER D și E, ambele operate de Transilien SNCF Voyageurs în numele Île-de-France Mobilités, pentru pentru a îmbunătăți confortul și regularitatea călătorilor pe aceste linii.

Această ramă a fost proiectată, atât din punct de vedere al arhitecturii, cât și al designului interior, pentru a optimiza capacitatea și fluxul de călători. Datorită arhitecturii sale complet deschise (arhitectura „boa”) și ușilor largi, permite călătorilor să intre și să părăsească trenul cu ușurință. Oferă zone de călătorie distincte, concepute pentru a satisface nevoile tuturor tipurilor de călătorii efectuate de locuitorii din Ile-de-France și adaptate timpilor lor de călătorie: vestibule spațioase pentru călătorii în picioare pentru călătorii scurte, saloane de pe puntea superioară cu mai multe locuri pentru călătorii mai lungi și spații de pe eajul inferior care sunt mixte (în picioare și așezate), concepute pentru călătorii de mai puțin de 20 de minute.

RER NG oferă un nivel ridicat de confort, cu aer condiționat, iluminare LED adaptată diferitelor ore ale călătoriei (opriri zi/noapte/stație), prize USB și numeroase ecrane care oferă călătorilor acces rapid la diverse informații de transport. O atenție deosebită a fost acordată și ergonomiei scaunelor.

Bazat pe soluțiile de material rulant urban și suburban Alstom, RER NG a fost proiectat pentru a garanta cele mai înalte niveluri de disponibilitate, fiabilitate și siguranță. RER NG are opt boghiuri motoare, oferind performanțe de accelerare și decelerare mai mari decât generațiile anterioare de material rulant, ceea ce reprezintă un avantaj incontestabil pentru exploatare.

RER NG este rezultatul colaborării strânse dintre echipele Alstom, SNCF Voyageurs și Île-de-France Mobilités pe tot parcursul proiectului.

Această ultimă inaugurare este o etapă semnificativă pentru toți cei 900 de angajați Alstom implicați zilnic și o demonstrație a know-how-ului lor. La începutul proiectului, erau peste 2.000. RER NG a fost proiectat și asamblat în site-urile Alstom de la Valenciennes-Petite Forêt și Crespin, cu participarea diferitelor site-uri franceze de producție de componente (Ornans, Tarbes, Le Creusot, Petit-Quevilly, Villeurbanne) și site-ul Saint-Ouen pentru proiectare.

Date tehnice principale pentru RER NG:

RER NG:

  • 166 de rame RER NG comandate, inclusiv 130 pentru RER E și 36 pentru RER D
  • Viteza maxima este de 140 km/h
  • 8 boghiuri motoare per ramă

RER NG pentru RER Linia D (pe tren) :

  • 130 m lungime
  • O ramă are 7 vagoane
  • 861 locuri, inclusiv 606 locuri pe scaune
  • Peste 320 km de cabluri
  • Peste 310 porturi USB
  • 54 de ecrane pentru informații
  • 54 de camere de supraveghere.

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj